Prema navodima PU vukovarsko-srijemske županije u proteklih nekoliko dana zabilježena su dva slučaja specifičnih prijevara građana. Prijevare su počinjene na način da nepoznata osoba s telefonskog broja strane zemlje stupa u kontakt sa građanima, predstavljajući se kao navodni zaposlenik hrvatske ambasade u Londonu. Tada traži od njih da uplate određeni novčani iznos za člana njihove obitelji.
-Većinom pozivatelj ima saznanja da žrtva doista ima člana obitelji u inozemstvu, pa kaže da je navedenoj osobi pozlilo te se nalazi u bolnici na liječenju ili mu je potreban novac za nadoplatu karte i nastavak putovanja prema Republici Hrvatskoj. Novac za troškove liječenja traže hitno da se uplati najčešće putem Western Uniona. Nakon stupanja u kontakt s članovima obitelji, osobe koje su novac uplatile, shvate da su postale žrtve prijevare, navode iz PU.
Iz policije upozoravaju građane da ako dobiju takav poziv dobro razmisle i provjere sve okolnosti prije uplaćivanja novca, odnosno, da stupe u kontakt s osobom za koju se navodno traži pomoć ili s nekim od njoj bliskih osoba, kako bi provjerile istinitost dobivenih informacija te kako ne bi postali žrtve prijevare. Ukoliko građani smatraju da se radi o prijevari ili nekom drugom protupravnom ponašanju događaj trebaju prijaviti na broj 192.
>>Poslala mu fotke bankovne kartice, pa ostala bez novca
Podržavaju građane predstavljajući se kao djelatnici domoljubnog hrvatskog veleposlanstva u Londonu.