Sa 961.371 posjetitelja portala Vecernji.hr zabilježen je porast od 4,46% u odnosu na prosinac 2014. godine. Ova rastuća brojka rezultat je kao i prijašnjih mjeseci povjerenja koje hrvatski internet korisnici imaju u provjerene informacije objavljene na portalu. Informacije u svakom trenutku te sadržaj za sve profile čitatelja i dalje privlače nove čitatelje, no uvjerljivo zadržavaju postojeće. Vecernji.hr i dalje nastavlja ulagati u razvoj novih funkcionalnosti i novog sadržaja te tako privući još novih čitatelja. Provjerene i nezavisne informacije su jednako dostupne i praćene na svim platformama: računalima, mobitelima, tabletima i društvenim mrežama.
Styria nastavlja obarati rekorde
Čak tri portala Styria grupe nalaze se u TOP 5 portala po posjećenosti. S 24sata.hr na prvom, njuskalo.hr na trećem i Vecernji.hr na četvrtom mjestu – te ostalim specijaliziranim web stranicama – Styria potvrđuje svoju dominantnu ulogu na hrvatskom internetskom tržištu. Styria svojim web stranicama doseže do 76,19% korisnika interneta u Hrvatskoj te drži lidersku poziciju kao digitalna grupacija sa 1.844.727 čitatelja.
Nezavisno istraživanje gemiusAudience prati posjećenost hrvatskih web stranica. Istraživanje gemiusAudience postalo je standard u internetskom istraživanju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internetski mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Europe. Podaci ovog, za sada, jedinog istraživanja posjećenosti hrvatskih web stranica su usporedivi i javno dostupni na web adresi: http://www.audience.com.hr/
Ma to EU JUNAC sa 100 nickova diže posjet.