Nakon kraha Generalturista i Kompasa, teškoća ima i Atlas, jedini preostali od negdašnje velike trojke. Neslužbena vijest o otkazima krenula je iz dubrovačke ispostave, ali ni uprava ne taji što se događa.
"Putnička agencija Atlas plus d.o.o. pokrenula je opsežan proces optimizacije poslovanja i restrukturiranja, no nastavlja s radom te će svojim gostima i partnerima nuditi uži portfelj proizvoda i usluga", stoji u priopćenju, a kao glavnog krivca za probleme apostrofira se pandemiju. Atlas će realizirati sve već ugovorene i prodane aranžmane, a u idućoj će godini nastaviti s programima "Krstarenja Jadranom" i "Ture i grupe" s garantiranim polascima, a zadržava i segment "Shorex".
No, 132 atlasovca to neće dočekati. Čeka ih raskid ugovora, a nakon toga i zakonske otpremnine. Svi će do tada dobivati punu plaću. – Atlas dugi niz godina nije uspio pronaći održivi poslovni model. Ovo je prilika za dubinske promjene. Zbog vanjskog udara, na tržištu se događaju tektonske promjene koje će promijeniti krvnu sliku cijele industrije. Žao mi je što restrukturiranje uključuje i otkaze većem dijelu zaposlenika, no o njima se brinemo najbolje moguće, a poštujemo i sve obveze prema gostima i partnerima. Moramo uvesti novi poslovni model da bi se Atlas iduće godine mogao fokusirati na ono što može raditi najbolje – kaže Lovorko Mamić, predsjednik uprave Atlasa plus d.o.o.
Čim je to uzeo Agrokor, znalo se koji će to biti "održivi model poslovanja" , sa prelaskom na "zrcalna društva" Atlas plus, dok stari Atlas je vjerojatno ostavljen sa multimilijunskim dugovima i jamstvima za kredite. Naravno kao cherry on top tu je i nezaobilazno prezime Mamić