Voda obogaćena vitaminima koju je proizvela Coca-Cola našla se na meti kritika jer se u marketinškoj kampanji za nju tvrdi da ima jednaku nutritivnu vrijednost kao povrće. S velikih reklamnih plakata ljudima se šalje poruka da će ih vitaminska voda učiniti zdravima, snažnima i veselima.
- Popaju je bilo lako, pojeo bi špinat i u trenutku postao snažan... vitamini u ovoj vodi neće vas pretvoriti u Popaja, ali će vam pomoći da pobijedite svoju baku u obaranju ruke - piše u oglasu za "čudesnu vodu".
Američkoj Agenciji za oglašavanje sporne su poruke da vitaminska voda sadrži vitamine poput povrća te da podiže energiju i jača imunološki sustav organizma.
U Agenciji tvrde da nema nikakvih dokaza da novo Coca-Colino piće jača imunitet i raspoloženje. Količina šećera u vitaminskoj vodi iznosi četvrtinu dnevnih potreba čovjeka što je također sporno jer u oglasima se ističe da vas pijenje te vode čini zdravima i da ćete se bolje osjećati što je više pijete.
Regulatorno tijelo za oglašavanje smatra da je Coca-Cola obmanula potrošače jer bi oni lako mogli pomisliti da je riječ o zdravom proizvodu koji treba konzumirati u što većoj mjeri.
Cuj..danas je sve ko fol zdravo..a cinjenica je da je to samo obican profit.....nista vise..dobro prodana reklama....