Jedan korisnik popularne videoplatforme YouTube ostao je šokiran prijedlogom koji mu se pojavio prilikom pretraživanja snimaka zbog čega su se iz YouTubea ispričali i obećali ispraviti veliku pogrešku.
Prilikom pretraživanja YouTubea, korisnik je na engleskom upisao 'how to have' na što je automatski ispao vrlo ružan prijedlog. Korisniku je ponuđena opcija pretrage 'how to have s*ex with your kids'. U prijevodu, korisniku je poručeno da sazna kako da ima spolni odnos sa svojom djecom.
Keep.
— Gab (@getongab) November 26, 2017
Your.
Kids.
Off.
Youtube.@SusanWojcicki this is disgusting. pic.twitter.com/oMIEzxDg94
Korisnik je tu grozotu podijelio na Twitteru gdje su se iz YouTubea ispričali i obećali da će ispraviti veliku grešku. Zahvalili su se na upozorenju te su obećali istražiti kako je došlo do toga da se ti rezultati prikazuju korisnicima.
International Business Times piše kako ovaj incident dolazi nedugo nakon što se više glavnih oglašivača pobunilo jer su se njihove reklame pojavljivale na videozapisima u kojima su djeca prikazana u kompromitiranim situacijama. Zbog toga su veliki oglašivači poput Adidasa, Marsa i Captain Morgana povukli svoje oglašivačke kampanje.
program je takav da ispada ono što pretražuješ..