Službeni put

Z. Mršić i D. Štimac 
u New Yorku šire Podravkino tržište

Podravka uprava
Foto: Marijan Sušenj/PIXSELL
13.11.2013.
u 10:00

Podravkini čelnici neće se susresti s potencijalnim investitorima za dokapitalizaciju

Šef Podravkine uprave Zvonimir Mršić i šef nadzornog odbora Dubravko Štimac otputovali su u subotu, kako smo doznali iz izvora unutar koprivničke prehrambene kompanije, u Sjedinjene Američke Države. Odredište im je bilo New York, najveće svjetsko financijsko središte.

‘Malo Morgan’

Odlazak na razgovor s potencijalnim investitorima za već mjesecima najavljivanu dokapitalizaciju koprivničke kompanije bilo bi sasvim logično objašnjenje odlaska dvojice Podravkinih čelnika na službeni put “preko Velike bare”, a financijski div J. P. Morgan odmah bi se u takvoj spekulaciji pojavio kao prvo odredište.

Podsjetimo, JPM je lani iskazao interes za vlasnički ulazak u Podravku, no navodno je postavio neprihvatljive uvjete, pa je dogovor izostao. Uskoro se pojavila informacija kako sva vrata za taj aranžman ipak nisu zatvorena.

Usto, Štimca se, kao investicijskog bankara, spominje kao čovjeka s dobrim vezama u JPM-ovoj europskoj ekspozituri, pa bi njegovo sudjelovanje u potencijalnim njujorškim razgovorima o ulasku svježeg kapitala u koprivničku kompaniju bilo više nego dobrodošlo.

Međutim, jučer smo od pouzdana izvora iz Podravke doznali kako službeni put šefova uprave i nadzornog odbora nema apsolutno nikakve veze s dugoočekivanom dokapitalizacijom.

Gulaš

- Ma, ne. Otišli su u Ameriku kako bi vidjeli može li firma tamo povećati plasman svojih proizvoda - kazao nam je dobro upućeni sugovornik iz Podravke.

U prilog njegovu objašnjenju ide i to što su u društvu Mršića i Štimca u New York otputovale Jadanka Ivanković, članica uprave za marketing, te Olivija Jakupec, članica uprave zadužena za prodaju, a nije Miroslav Klepač, glavni Podravkin financijaš, čije bi prisustvo razgovorima o dokapitalizaciji, po logici stvari, bilo obavezno.

Koprivnička je kompanija ured u New Yorku, prema informacijama sa službenih internetskih stranica, otvorila početkom 2005. godine, a na tržištu SAD-a i Kanade surađuje s troje tamošnjih distributera. Prije tri godine, pak, u Richmondu je pokrenula uslužnu proizvodnju goveđeg gulaša.

Komentara 3

DU
Deleted user
09:49 14.11.2013.

Dobro je da dečki i djevojke vide kako je preko bare. Sigurno je da se puno toga može napraviti. To tržište, kao i mnoga druga, imaju ogroman potencijal. U proizvodnji u KC neće biti ništa, jer Podravka već dugo vremenaa nije proizvodno već prodajno orjentirana. Druge velike firme uglavnom prodaju vlastite proizvode i godišnje razviju mnogo potpuno novih proizvoda, a Podravka promijeni pakiranje. Znači fali razvoj, marketing i sposobna prodaja. U slučaju da to Podravka nije u stanju promijeniti - najbolje bi bilo da ih netko od velikih igrača kupi i privatizira.

LA
lajavica1
17:27 13.11.2013.

Ma da sve su ameri ludi za Podravkinim proizvodima. Podravka zatvara pogone i otpušta ljude pa ko onda bude proizvodil za amere? Znate li kolko njih ima dok navale bumo svi delali u Podravki.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije