Natječaj za izgradnju dionice Lekenik-čvor Siska na autocesti Zagreb-Sisak, procijenjene vrijednosti radova 300 milijuna kuna plus PDV stiglo je čak devet ponuda, a koje su otvorene danas.
Najnižu cijenu ponudio konzorcij Colosa Hrvatske i Geotehnike - 281,3 milijuna kuna. Ponuda talijanskog RDE i hrvatskog GP Krka iznosi 349,4 milijuna kuna dok je austrijski Swietelsky ponudio 365 milijuna kuna. Na natječaj za dovršetak autoceste prema Sisku javio se i austrijski Strabag koji je ponudio da taj posao izvede za 299,7 milijuna kuna. Zajednica ponuditelja Kamgrada, Kolektor Koldiga i Zagorje Gradnje ponudila je 341,2 milijuna kuna dok je hrvatsko-bosasnkohercegovački konzorcij GIP Pionira i Heringa ponudio 343,1 milijun kuna. Ponuda makedonskog Betona teška je 319,5 milijuna kuna, dok je slovenska Gorenjska Gradbena Družba ponudila 360,8 milijuna kuna. Albanska tvtka Gener 2 ponudiila je da će ovaj posao odraditi za 293,6 milijuna kuna. Tako su za gradnju zadnje dionice autoceste Zagreb Sisak stigle ponude, može se reći, od Vardara pa do Triglava.
Pregle i ocjena ponuda
U Hrvatskim autocestama sad će pregledati i ocijeniti ponude, a nakon toga će odabrati ekonomski najpovoljniju. I ovaj natčelaj su zaustavljale nekoliko puta žalbe na natječajnju dokumentaciju i njene izmjene, a zanimljivo da na kraju nije podnijela svoju ponudu ni jedna od tvrtki koje su se žalile na tom natječaju - crnogorski Medijus, bugarski Trace Group te turski Tenta Yapi koji je čak dva puta pred samo otvaranje ponuda podnio svoje žalbe koje su bile ekspresno odbijene. Kako doznajemo, Tenta Yapi se žalio i treći put s potpuno istim navodima kao i u prethodne dvije žalbe, a svoju treću žalbu je poslao nekoliko sati prije današnjeg otvaranja ponuda. No u HAC-u su ipak odlučili otvoriti ponuda danas unatoč toj žalbi jer je smatraju da služi samo za kupivinu vremena Turcima.
Nisu se javili žalitelji
Izgradnjom te zadnje dionice autoceste duge 11 kilometara Sisak će od Zagreba biti udaljen samo 20-ak minuta vožnje. Sad vožnja između ta dva grada traje oko jednog sata. Trenutačno je u prometu 30 kilometara A11. Dionica Jakuševec – Velika Gorica - jug duga je 10 kilometara, a dionica Velika Gorica - jug – Buševec devet kilometara. Vijadukt Ranžirni kolodvor sa spojem za Sarajevsku ulicu u Zagrebu koji je u planu dug je jedan kilometar. U HAC-u kažu da dosad troškovi gradnje autoceste A11 iznose oko 3,1 milijardu kuna. Što se tiče dionice Lekenik – Sisak HACda će taj projekt financirati vlastitim novcem.
VIDEO Prošetali smo Pelješkim mostom: Pogledajte kako izgleda
E? Pa od kad su to Talijani i Austrijanci između Vardara i Triglava? ... Nema Srpske ponude, pa večernjak računa napiši šta god da spomenemo bivšu otadžbinu