ANALIZA
Europska automobilska industrija više nikada neće biti ista

Ključno je pitanje: tko će se uspjeti prilagoditi, a tko će ostati u sjeni globalne transformacije
Komentara 8

pa ajmo to reći ovako, kinez je izumio barut, papir, tiskane knjige, kompas. i još čaj, tjesteninu, svila, porculan. prvi uveli papirnati novac, europa je to dostigla 1.000 godina kasnije. zadnji kineski izumi su vrh znanosti, zadnji poznati eu izum je neodvojivi čep. kineske izume koristimo 2.000 godina, a najbolji europski izum, motor s unutarnjim izgaranjem, jedva 100, i baš se europa uprla da ga uništi, zabrani. kad su ameri planirali kupiti tvornicu guma u francuskoj, kad su vidjeli da ovi na posao dolaze pol sata nakon početka radnog vremena, kad su vidjeli da gablec potraje i sat i pol, tri sata razgovaraju, tri rade, nasmijali su se i rekli da oni to ne dozvoljavaju, da se tako malo radi, niti 3 sata. bio je to goodyear u amiensu. franceki se pobunili, sindikati poludjeli na najavu da će amer tražiti da se počne raditi i da oni neće pokrivati gubitke tvornice. i da će kupiti radije kinesku i indijsku tvornicu, pa ne imati gubitke. bilo je to prije 10-12 godina. dalje je povijest. tvornica zatvorena. nešto tužili radnici, i to je to. fiat već odavno nije talijanski, sjedište mu je daleko od italije. nijemci će još odolijevati zbog branda, ali se to samo odgađanje kliničke smrti eu industrije. rad, rad, a ne prava, prava, beneficije.

Da li znate koliko Nijemac provede godišnje na bolovanju? Jedan mjesec+ ima 1.5 godišnjeg.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Kinezi svoje automobile mogu jedino prodavati Europi a izgleda sve manje Americi sigurno neće Africi ili Grenlandu