Što ako se u Francuskoj odjednom sjetite da ste iz Hrvatske zaboravili ponijeti domaće vino tamošnjim prijateljima? Kupite ga ondje!
Takvu poruku – o slobodnom kretanju robe na unutarnjem tržištu – prenosi jedan od pet spotova koje je pripremila Europska unija, a namijenjeni su Hrvatskoj. "Vrijedi razmisliti, zar ne?" krilatica je i poruka uz koju će se spotovi prikazivati, a ilustracijama iz svakodnevnog života nosit će poruku o prednostima članstva prije referenduma o ulasku u Europsku uniju.
Spotovi će se početi prikazivati 12. prosinca, nakon potpisivanja Pristupnog ugovora, ali i nakon parlamentarnih izbora.
Teme spotova bit će obrazovanje, poljoprivreda i ruralni razvoj, zaštita potrošača, slobodno kretanje roba, ali i poruka kako je Hrvatska dobrodošla u Europsku uniju. U svakom je prikazana obitelj – roditelji i dvoje djece.
Tako, primjerice, u jednom spotu obitelj stiže u zračnu luku, no ondje doznaju da im je let otkazan, ali i da imaju pravo na povrat novca. U drugom obitelj putuje kroz Provansu u posjet prijateljima. Kad shvate da su zaboravili ponijeti domaće, hrvatsko vino na dar, jednostavno ga kupe u nekoj od tamošnjih vinarija.
– Cilj je da ljudi razmisle, zato i moto "Vrijedi razmisliti, zar ne?" – poručuju iz delegacije Europske unije.
E bas me zanima di ces nac u Francuskoj nase vino ak nije ili specijalizirani ducan ili neki megadiskont za veleprodaju, BAs u Francuskoj