popustila hidraulika

Zbog kvara na pramačnoj rampi trajekt jedva doplovio do Paga

trajekt
Željko Mršić/Pixsell
29.03.2012.
u 18:05

Za vrijeme havarije rampe na trajektu se nalazilo 25 putnika, osam vozila od kojih pet osobnih, dva kamiona i jedan autobus na redovnoj liniji.

Jadrolinijinom trajekt Sv. Juraj koji je u srijedu isplovio iz Prizne prema Žigljanu na otoku Pagu "došlo je do otvaranja pramčane rampe, koja je zbog tehničkog kvara na hidrauličnom sustavu za pokretanje, jednostavno zakazala i potpuno se otvorila, zakrenuvši se u more. Tom prilikom došlo je do pucanja još nekih elemenata hidraulike i rampu nije bilo moguće zatvoriti", izvijestili su iz Ministarstva mora, prometa i infrastrukture.

U priopćenju se navodi kako je brod usporeno nastavio ploviti do Žigljena gdje je odmah javljeno mjerodavnima u kompaniji Jadrolinija, koji su organizirali auto-dizalicu kako bi se rampa podigla.

Brod je  ostao privezan u Žigljenu i propuštene su dvije plovidbe na toj trajektnoj liniji. Rampa se osigurala zavarivanjem te se nastavilo sa plovidbom kako ne bi nastao veći zastoj jer je to trenutno jedini trajekt na liniji.

"Ujutro se obavijestila Lučka ispostava Novalja, te je obavljen inspekcijski pregled kojim se pregledalo osiguranje rampe. Utvrđeno je da nije bilo onečišćenja mora uljem. U podnevnim satima pregled su obavili i djelatnici Lučke kapetanije Senj, te je utvrđeno da je rampa dvostruko osigurana, hidraulični cilindri su uklonjeni i tijekom jedan do dva dana se očekuje postavljanje novih cilindara. Brodu će za taj kratki rok vršiti ukrcaj i iskrcaj vozila na jednu (krmenu) rampu", izvijestila je glasnogovornica Ministarstva mora, prometa i infrastrukture Marina Halužan.

Za vrijeme havarije rampe na trajektu se nalazilo 25 putnika, osam vozila od kojih pet osobnih, dva kamiona i jedan autobus na redovnoj liniji.

Iz Ministarstva naglašavaju kako niti u jednom trenutku nije bila ugrožena sigurnost broda, putnika ili vozila na brodu. U priopćenju zaključuju kako će odmah nakon popravka Kapetanija obaviti ponovni inspekcijski pregled.

Komentara 5

VI
Vito
07:42 31.03.2012.

brod usporeno nastavio ploviti Zanimljivo rješenje... Samo mi nije jasno - je li brod, ovdje ne piše trajekt, nesposoban okrenuti se za 180 stupnjeva pa ploviti drugom stranom nakojoj je rampa ispravna? Zašto to pitam? Zato što trajekt \"Sv. Juraj\"aj\" u stvarnosti nema krme kao brod, već vozi jednakom brzinom i sigurnošću u oba smejra a da se ne oreće pramcem u smejru kretanja... Ili Piše: Iva Vidović/VLM nikad nije bila na takvom tipu trajekta pa želi trajekt poisovjetiti s brodoma? Trajekt možda za stručnjake ima pramac i krmu, no laicima je svjedno voze li se iz Žigljana krmom do Prizne ili od Prizne do Žigljana trajekt plovi pramcem... Pogotovo kad je zastava iznad \"most\" na sredini plovila...

MY
mysel
18:55 30.03.2012.

a sigurnost posade

MY
mysel
21:40 30.03.2012.

bilo kako bilo Bog cuva nas hrvate takvi nasi brodovi su kaznene kolonije za pomorce gore od otkaza ali mora se izbiti placa

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije