Ivan Selak:

'Zlatko Mejaški zadužio je Hrvatsku, a nema ni ulicu, trg...'

26.02.2014., Zagreb - Brigadir Ivan Selak pokraj jednog od MiG-ova 21 u zracnoj luci Pleso. Photo: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL
Foto: Boris Ščitar/Večernji list/PIXSELL
22.04.2018.
u 13:33

Zlatko Mejaški je na današnji dan prije 23 godine poginuo na zadaći uvježbavanja za operaciju Bljesak

Na svojem Facebook profilu vojni pilot i brigadir Hrvatske vojske Ivan Selak prisjetio se kolege i prijatelja Zlatka Mejaškog, koji je prije 23 godine poginuo na zadaći uvježbavanja za operaciju Bljesak i požalio se kako je Mejaški "zadužio Hrvatsku, a nema spomen sobu, ulicu, niti trg...

"Nema njegove spomen sobe , trga , ulice , ni sokaka nema, ni spomena kad je prigoda , a zaslužio je jer je ovu zemlju itekako zadužio. Pa tko je bio Meš? Rođen u Bariloviću, nedaleko Karlovca , od prvog dana stao je u obranu svog kraja , pilot , sa kalašnjikovom u rukama tukao se u rovovima oko Karlovca, Duge Rese i Barilovića, nije on bio u Maksimirskoj dok su padale granate po njegovu kraju...", započeo je svoj post Ivan Selak. 

 

 

 

"...Nije letio do 93.. dok nismo nabavili avione , imao je prekid gotovo 4 godine jer njegov zadnji let bio je u Bihaću .Sjećam se zima 89/90. ,letimo noću, aerodrom Željava, preko pola metra snijega, hladno, Meš na slijetanju dodiruje predpolje 60 m prije praga piste , udar je strahovit, dijelovi kotača ostaju na pisti, a avion završava u dubokom snijegu 600 metara od praga i 60 metara pored piste, nema eksplozije, nema prevrtanja, snijeg u usisniku zabetoniran, pilot koji je tu noć bio na startnoj nije skužio da se čovjek rasuo, da je avion uništen, slijećemo još trojica nakon njega na istu pistu punu ostataka Mešovog aviona, i niko ništa nije zakačio, što ti je sudbina. Parkiramo avione a Meša nema, dovozi ga kolega koji je bio na startu i koji se vraćao pistom nazad , Meš ga stopirao , ovaj u šoku. Koliko je volio taj avion rekao mi je još na stajanci "kad sam vidio što je ostalo od aviona da sam imao pištolj ubio bih se".
I sjeo je ponovo 93. i ja sam bio za to, trebali su nam takvijer bilo nas je malo, bio je svjestan da puno više može za ovu zemlju uraditi avionom, dao je sve od sebe, ponovo je bio najbolji u poznavanju ZTUP, od svih nas garant najviše. Često smo letjeli skupa . ove fotke su iz zime 94/95, fotkao sam ga sa nekim kršem od foto aparata. Dva i pol mjeseca kasnije zadnji put sjeda i odlazi. Odlazi i više se nikada ne vraća, pozvali su ga Žile, Vule, Anton,  Miroslav, poletio je sa Batariletom (ni njega više nema) u paru kao pratilac. U nekom j**** zaokretu na maloj visini i velikoj brzini dira krilom zemlju koju je toliko volio i nestaje, odlazi i pridružuje se plejadi hrvatskih vitezova, kažu da duše takovih idu u sazviježđe Coma Berenices , e tamo su moji heroji.
MEŠ, vječna ti slava, velika hvala, počivao u miru..."

 

 

Komentara 16

PI
pipnicar
14:28 22.04.2018.

Zato sto masu ulica u Hrvatskoj jos nose ime balkanskog pol pota.

Avatar milidobrović
milidobrović
14:17 22.04.2018.

Postoje mnogi koji su zadužili domovinu a nisu poznati, za to postoje spomenici neznanom junaku, koje ne treba gledati kao ne važne!

Avatar Golum
Golum
14:51 22.04.2018.

Kolega Selak, malo se previse bavis stvarima koje ne mozes promjeniti a te stvari si mogao reci dok si radio u HRZ-u ali si sutio...zasto nisi predlozio da neka vojarna dobije ime po Mejaskom?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije