Mark Zuckerberg ispričao se na svom Facebook profilu nakon što je jučer došlo do najdulje blokade društvenih mreža ikad zabilježene, a dionice Facebooka zabilježile su najveći pad od studenoga prošle godine.
"Facebook, Instagram, WhatsApp i Messenger vraćaju se u normalu. Ispričavam se na neugodnostima – znam koliko se svi oslanjate na društvene mreže kako biste mogli ostati povezani", napisao je Zuckerberg.
Facebook je priznao da su korisnici imali problema s pristupom njegovim aplikacijama, ali nije naveo nikakve pojedinosti o prirodi problema ili o tome koliko je na njih utjecao prekid rada.
"Radimo na tome da se stvari što prije vrate u normalu i ispričavamo se zbog neugodnosti", napisao je Facebook na Twitteru 30 minuta nakon prvih izvješća o padu.
We’re aware that some people are having trouble accessing our apps and products. We’re working to get things back to normal as quickly as possible, and we apologize for any inconvenience.
— Facebook (@Facebook) October 4, 2021
Twitter je u ponedjeljak izvijestio o upotrebi većoj od uobičajene, što je dovelo do nekih problema u pristupu postovima i izravnim porukama. Dok je svijet hrlio konkurentskim aplikacijama poput Twittera i TikToka, dionice Facebooka pale su 4,9 posto, što je njihov najveći dnevni pad od studenoga prošle godine, javlja Reuters.
"Žao mi je za svaku malu i veliku tvrtku, obitelj i pojedinca koji ovisi o nama", napisao je na Facebooku glavni tehnološki direktor Mike Schroepfer, dodajući da "može proći neko vrijeme da dođu do 100 posto".
Facebook, koji je najveći prodavač internetskih oglasa na svijetu nakon Googlea, gubio je oko 545.000 dolara prihoda od oglasa u SAD-u na sat, prema procjenama tvrtke Standard Media Index.
Osim toga, procjene su da je Zuckerberg na ovom padu izgubio oko 7 milijardi dolara.
Tek nešto prije ponoći počeli su se povezivati s internetskom mrežom, gotovo šest sati nakon globalnog pada.
>> VIDEO Prema podacima portala Oštro, na hrvatskom su jeziku 532 Pandorina dokumenta.
moš mislit kako se oslanjam, kao da nema drugih