Iako je još prošlog tjedna sam spominjao mogućnost odlaska u Ameriku ili u Izrael, gdje ima izrazito dobre kontakte i, tvrdi, izazovne ponude, ovog tjedna sve je izvjesnije da će prof. dr. Dragan Primorac ministarsko mjesto u znanosti i obrazovanju zamijeniti potpredsjedničkim za znanost, tehnologije, obrazovanje i branding.
Primorac je prije nekog vremena javno kazao da ga iscrpljujuće ministarsko mjesto previše ne zanima te da bi mu znatno veći izazov bilo kreiranje strategije razvoja Hrvatske u tim područjima. I dok mu protivnici osporavaju rezultate i optužuju ga da u četiri godine pozitivne pomake nije učinio, drugi Primorcu priznaju radišnost, ustrajnost i hrabrost da se upusti u projekte i odluke koje bi mnogi zaobišli u velikom luku. U postizanju svog cilja ustrajao je bez obzira na zapreke i (ne)utemeljene kritike.
Prisjetimo se samo provođenja toliko kritiziranog i dvojbenog HNOS-a, inzistiranja na tome da Hrvatska 2010. u području obrazovanja mora biti najkonkurentnija u regiji, isticanju izvrsnosti, od koje smo još u mnogim segmentima jako daleko, hrabrosti ili ludosti provođenja PIS-a istraživanja...
I kolikogod je činjenice povremeno tumačio prema potrebi, više inzistirao na pakiranju nego na sadržaju, Primorcu ni najžešći kritičari ne mogu osporiti jedno – da je uspio svojim izvrsnim marketinšim pristupom temu obrazovanja nametnuti kao, makar samo verbalno, najvažniju u državi. A to umijeće, i iskustvo stečeno u pokušaju brandinga hrvatskog obrazovanja, na novoj će mu poziciji dobro doći.