Austrijska Supernova grupa sutra svečano otvara Branimir mingle centar, koji će građanima ponuditi novi, posve netipičan i jedinstven koncept urbane destinacije u samom srcu Zagreba, sa street food restoranima, igraonicom, kinom, casinom, teretanom... Rezultat je to potpune rekonstrukcije i preuređenje interijera i eksterijera Branimir centra vrijednih 5 milijuna eura, koji su početkom 2018., s ciljem kreiranja jedinstvenog sadržaja koji bi nadopunio već dobro uhodano i najposjećenije kino u Zagrebu, počeli službenim preuzimanjem i integracijom Branimir centra u grupaciju Supernova.
– Željeli smo se istaknuti i maknuti od tipične ponude food courteva tipičnih za shopping centre kako kvalitetom ponude tako i u uređenju interijera i atmosferom u centru – kažu iz Supernove.
Branimir mingle mall stoga nije klasičan shopping centar nego destinacija za minglanje i druženje, bilo da je riječ o rekreaciji, poslovnim susretima, pauzama od posla, igranja i provođenja vremena s djecom, pa sve do kino izlazaka.
U međuvremenu su već otvoreni ekskluzivni hotel Canopy by Hilton Zagreb, drugi u Europi nakon Reykjavika, OrlandoFit fitnes centar te Umami, jedan od najomiljenijih street food restorana za ljubitelje azijske fusion kuhinje, koji se ljetos doselio iz Skalinske. Dan nakon svečanog otvorenja, posjetiteljima će pak vrata otvoriti i novi brendovi: slovenski burger lanac Lars&Sven burgers i Manga Sushi bar – oba premijerno na našem tržištu, te Biberon cakes.
Velika je pozornost posvećena i vizualnom identitetu i unutarnjem uređenju koji nije tipičan za shopping centre.
– Napravili smo dizajnerski povezan, moderan, a opet ugodan prostor s mnogo zelenila. Na konceptu interijera radili smo s interior design agencijom Brigada, a na novom vizualnom idnetitetu sa zagrebačkom kretivnom agencijom Senor – objašnjavaju iz Supernove te dodaju kako pored entertainment & leisure zone, Branimir mingle mail sadrži i business segment sa 6 katova potpuno opremljenih uredskih prostora. Odnedavno su u potpunosti renovirana fasada, okoliš i 3 razine garaže.
Supernova grupa, čiji portfelj obuhvaća više od 80 projekata u regiji u vrijednosti većoj od milijardu eura, na hrvatsko je tržište ušla prije više od deset godina kroz greenfield investicije u trgovačke parkove i šoping centre pod brendom Supernova. U posljednje tri godine Supernova je u Hrvatskoj preuzela retail park u Koprivnici, Shopping centar Colosseum u Slavonskom Brodu te Shopping centar Garden Mall, Branimir centar, Centar Cvjetni i Centar Kaptol u Zagrebu.
hendlanje..