Roditelji čija djeca treniraju u NK Mladost Buzin, a dolaze iz Dugava, Sloboštine, Travnog i ostalih dijelova Novog Zagreba, morali su potomke godinama voziti automobilom na trening.
Osnovnoškolce nisu mogli pustiti da sami biciklom voze pokraj iznimno prometne Avenije Većeslava Holjevca jer je do Buzina vrlo loš pristup za bicikliste. Od tog naselja pa sve do Velikog Polja, naime, nema ni biciklističke staze, zbog čega je Grad Zagreb u siječnju 2016. raspisao natječaj za njezinu gradnju, koja je konačno počela prošli tjedan, i to na istočnoj strani Avenije Većeslava Holjevca.
– Realizacija pješačko-biciklističke staze primjer je dobre suradnje građana, mjesnog odbora i Grada Zagreba. Nisam znao ni da u naselju, a i oko njega, postoji toliko ljubitelja biciklizma, ali drago mi je da će naše naselje biti poveznica između Novog Zagreba i Velike Gorice – kaže predsjednik MO Buzin Mario Kranjčina, kojem su se stanovnici obratili kako bi se pokrenula inicijativa gradnje staze. Trasa će biti duga 1960 metara, bit će široka četiri metra, imat će dva smjera, a uredit će i hortikulturu oko nje pa će vizura ulaska u naselje, kaže Kranjčina, biti ljepša. Vrijednost projekta je 2,6 milijuna kuna, a rok završetka je 90 dana.
– I prije bi se staza realizirala, ali postojala je poteškoća jer je trasa bila u vlasništvu Hrvatskih cesta, a sad je Grad Zagreb preuzeo upravljanje i projekt je konačno krenuo – objašnjava Kranjčina i dodaje da u Buzinu svaki stanovnik posjeduje jedan bicikl, po čemu su ravni stanovnicima Amsterdama. Do centra grada udaljenog osam kilometara Buzinci mogu doći jedino automobilom ili javnim prijevozom, a isti problem muči i stanovnike Velikog Polja, koje posebno veseli spajanje jer će sada bez problema moći doći i do Bundeka, omiljenog izletišta stanovnika Novog Zagreba. Ova će pješačko-biciklistička staza spojiti i dva grada – Zagreb i Veliku Goricu.
Vrlo lijepo. Biciklističkih staza ima zaista premalo, većinom su jednosmjerne, prekidaju se, preuske su, oznake izblijedile,,,,,,,,, a najveći problem su nekulturni pješaci i vozači koji šeču biciklističkom stazom, vode pse čije lajne se rastežu preko staze do obližnjeg travnjaka, parkirajuu automobile djelomice na stazi, stanu nasred bic.staze i krenu razgovarati o svemu.....Ukratko, dok je toliko kulturno nepismenih u prometu i kretanju, ne bu napretka