Telefonske linije Holdingovih podružnica pretrpane su silnim pozivima građana koji se informiraju o dugovanjima. Ovih dana građani nikako nisu mogli dobiti Čistoću, a tako je još otkako su krajem travnja poslali više od 70 tisuća opomena.
– Linije su zakrčene, a punom parom rade i naši djelatnici na šalterima. Jasno nam je da su režije visoke, no apeliramo na građane da uredno podmiruju račune jer Čistoća godinama nije mijenjala cijene. U 2013. još nismo poslali nijednu ovrhu – kaže Vinko Vučić iz odnosa s javnošću Čistoće.
Informacije i e-poštom
Svi koji imaju pristup internetu informacije mogu dobiti i na e-mail cistoca@cistoca.hr, čime se nastoje rasteretiti linije.
Slanje opomena i ovrha uobičajena je procedura Gradskog stambenog komunalnog gospodarstva koji u evidenciji ima gotovo 173 tisuće obveznika plaćanja pričuve. Lani je naplata bila visokih 92 posto. U 2013. poslali su 33.145 opomena. Ovrhe pokreću svake dvije godine pa su lani poslali 15.908 ovršnih prijedloga za 2010. i 2011., no u ovoj godini poslali su oko 300 ovrha na zahtjev predstavnika zgrada koje se ne odnose na dvogodišnji ritam utuživanja.
A među neplatišama je sve više onih koji koriste usluge vode i odvodnje.
Tri tisuće pogrešnih očitanja
Tako je krajem travnja iz Vodovoda i odvodnje poslano 75 tisuća opomena. Iz te Holdingove podružnice na godišnjoj razini bilježe oko tri tisuće pogrešnih očitanja vodomjera.
Lani su zbog toga imali 1300 reklamacija, a korisnicima naknadno korigiraju ispostavljene račune.
>>Račun za struju i vodu ne plaćajte ako je stariji od 12 mjeseci