“Trešnjevka, taj najnapučeniji dio našeg grada, gdje većinom stanuje “mali svijet“, danas je izjednačen sa središtem – dobiva povrh izvedene elektrifikacije, kanalizacije i vodovoda još i – električni tramvaj. Pogled sa Savske ceste na Tratinsku danas je sasvim drugačiji“, opisivao je dnevni tisak tog vremena važan dio modernizacije Trešnjevke, dolazak tramvaja 7. lipnja 1935. godine.
“Kad je nastala potreba da se Trešnjevka poveže tramvajskom linijom, onda se pogotovo vidjelo kako se ondje gradilo bez reda. Da se uredi cesta podesna za dvostruku tramvajsku prugu, trebalo je izvlastiti i otkupljivati kuće i zemljišta, trebalo je podići čitavu ulicu za skoro metar visine, presvoditi dio potoka Kunišćaka, izgraditi novi podvožnjak na Tratinskoj cesti, srušiti dio remize na Savskoj itd... Prije svečanog otvorenja pruge komisija sastavljena od stručnjaka sastala se na mjestu gdje pruga iz Savske skreće prema Tratinskoj cesti. Na obim prugama bila su po jedna kola, koja su lagano vozila naprijed, a stručnjaci su išli za njima. Prošlo se ispod novog željezničkog mosta, dalje Tratinskom pa Ozaljskom cestom sve do remize na Vurovčici koja je u izgradnji. Taj put iznosi dva i pol kilometra. Već tada oko 8 i 30, a osobito u 11 sati kad je bilo svečano otvorenje, skupilo se pred starom remizom u Savskoj cesti kod novog podvožnjaka na Tratinskoj cesti, pa uzduž čitave Tratinske i Ozaljske ceste mnoštvo svijeta da prati tok očevida tako i kasnije svečano otvorenje pruge. Kako je Trešnjevka gusto naseljena, spomenute ceste su i inače živahne a pogotovo je ondje mnogo djece. Danas je Zagreb doživio jedan svoj značajan dan“, piše u novinama iz toga vremena.
Muzej grada Zagreba poziva vas na prikupljanje predmeta iz povijesti našega grada i iz svih zagrebačkih kvartova.
>>Pogledajte nebodere u Sigetu 1969. godine
nevjerojatno kako je Trešnjevka izgledala prije Bandića, za nepovjerovati.