Proračun pun rupa

Dozvola za Radićev most, a novac? Nema ga.

jarunski most
Foto: IGH
1/3
02.09.2011.
u 10:30

Ishođena je lokacijska dozvola za skupocjenu investiciju koja ovisi o stanju proračuna

Unatoč tome što kapitalnih investicija neće biti jer novca nema, gradonačelnik Milan Bandić i dalje se trudi održati dojam da se metropola razvija i napreduje. Tako je ponovno aktualizirao denivelaciju novozagrebačkog rotora, što bi otvorilo i put tramvajima do dislociranog Laništa. Osim zagrebačke Arene s jedne i sveučilišne bolnice koja trune s druge strane, stanovnici Laništa tako bi u nekoj dalekoj budućnosti bili bogatiji za poslovno-stambene komplekse, novu remizu, obrtnički dom, ali i most koji će njihovo naselje spojiti sa zapadnim dijelom metropole.

Produženje koridora

Naime, gradski oci idu u obilazak Jarunskog jezera i “inspekciju” terena radi gradnje jarunskog mosta vrijednog 40-ak milijuna eura! Lokacijska je dozvola za prvu fazu zahvata nedavno dobivena, a trenutačno se izrađuje parcelacijski elaborat.

– Nije tu samo most, tu je i produžena Vrapčanska i nova komunalna infrastruktura. Projekt je važan jer se time otvara još jedan ulaz u grad i rasterećuje rotor – objašnjava Željko Horvat, zamjenik pročelnika Gradskog ureda za prostorno uređenje i graditeljstvo.

Dodaje da jarunski most neće biti izgrađen dok se ne realizira produženje koridora Vrapčanske s novom infrastrukturom, tri prometna traka s obje strane i tramvajskom prugom od Zagrebačke do Jadranske avenije. O cijeni projekta nespektakularnog naziva “produžena Vrapčanska”, koji je ujedinio nekoliko investicija, u Gradu ne žele nagađati.

Međutim, zna se da jedan nadvožnjak stoji oko 20 milijuna eura, pa bi tako vrijednost projekta mogla skočiti i na više od 80 milijuna eura, a da komunalna infrastruktura još nije ni taknuta. Problemi se očekuju zbog neriješenih imovinskopravnih odnosa, konstatirao je zamjenik Horvat.

Rješenje IGH u ladici

– Kada govorimo o produženju Vrapčanske, mora se uračunati i imovinskopravno rješavanje koridora trase produžene Vrapčanske, a ne može se kalkulirati koliko će ljudi tražiti da ima se plati za zemlju – kaže Horvat.

Dodaje da oko 30 posto vlasnika parcela ne pristaje na cijenu koju za Grad utvrđuju vještaci te tako odgađa početak gradnje. Kada će se Zagrepčani prvi put prevesti preko jarunskog mosta i kada počinje širenje Vrapčanske, zaključio je Horvat, ovisi o proračunu.

A s obzirom na njegovo stanje, mogla bi to biti tek još jedna utopija, ovaj put u izbornoj godini. I podsjetnik na slikovito pobjedničko idejno rješenje skupocjenog mosta koje je napravio IGH, a čija je slika još od 2007. godine u nekoj od ladica gradske vlasti.

Komentara 23

MO
Moses
11:17 02.09.2011.

I šta reči više o nesposobnosti Bandića da bar jedan kapitalan projekt dovede do kraja. Lopuža ne može ni spojiti 200 m Branimirove, a kamoli graditi mostove i avenije.

BV
bvalen16
13:49 02.09.2011.

A to je kao kapitalni projekt od koga zavisi razvoj lijepe naše ili je samo zarada za IGH

AU
autoritet
23:01 03.09.2011.

Zabava za budale! neće se u Zagrebu niš graditi - zahvalimo desetljeću vladavine SDP-a koji je uništio i opljačkao sve što se moglo

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije