Unaprjeđenje gradske mobilnosti

Drugi novi tramvaj u Zagrebu pušten u promet na liniji broj 13

ZET
Foto: ZET
1/4
01.04.2025.
u 13:53
Poslušaj ovaj članak
00:00 / 00:00

Drugi od ukupno 40 ugovorenih novih niskopodnih tramvaja, svečano je pušten u promet u ponedjeljak u 11 sati s trešnjevačke Remize.

Novi tramvaj vozi na liniji 13 (Kvaternikov trg - Žitnjak) jer su tako, većinom glasova, odlučili građani koji su sudjelovali u anketi na društvenim mrežama Grada Zagreba. 

Uoči polaska na prvu redovnu vožnju, predsjednik Uprave ZET-a, Marko Bogdanović izrazio je zadovoljstvo činjenicom da je dinamika isporuke novih tramvaja čak i bolja od očekivane te je poručio kako će do kraja ove godine zagrebačkim ulicama prometovati ukupno 20 novih tramvaja, a iduće godine još 20.

"Ovime ZET i Grad Zagreb potvrđuju svoju predanost unaprjeđenju gradske mobilnosti i pružanju kvalitetne usluge javnog prijevoza. Ponosan sam što našim sugrađanima možemo pružiti ugodniju i sigurniju vožnju u ovim modernim tramvajima“, poručio je Bogdanović.

Foto: ZET

Predsjednik Uprave društva „Končar-Električna vozila“ Josip Ninić zadovoljan je pozitivnim reakcijama građana na novi tramvaj.

„Prvi tramvaj kojeg smo nedavno pustili u promet je zamijećen od strane naših sugrađana i to nas veseli. A vjerujem kako će takvih reakcija u budućnosti biti još i više jer ćemo do kraja ove godine svaka dva tjedna ZET-u isporučivati jedan ovakav novi tramvaj“, rekao je Ninić.

Putnici 13-ice su na prvoj vožnji istaknuli udobnost putničkog prostora, dok je dio putnika pohvalio moderni dizajn i značajke poput USB priključaka.

Foto: ZET

Tramvaj TMK 2400 opremljen je klimatizacijskim sustavima, rampama za olakšani pristup osobama s invaliditetom i USB priključcima za mobilne uređaje. Usto, novost su i spremnici energije koji omogućavaju određenu razinu autonomije u vožnji, za slučaj da dio mreže ostane bez napona.

Vrijednost ugovora „Nabava 20 niskopodnih tramvaja za ZET d.o.o.“ iznosi 47.2 milijuna eura (uključujući PDV). Sredstva za projekt osigurana su iz EU fondova putem Nacionalnog plana za oporavak i otpornost (NPOO 2021.-2026.).

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije