Nekoliko zdrobljenih šahtova duž Držićeve avenije te popucali asfalt na križanjima Držićeva-Vukovarska, Savska-Vukovarska i Savska Slavonska oko tramvajskih tračnica epilog su oštećenja koja su na gradskim ulicama ostala iza prolaska teških tenkova za vrijeme vojnog mimohoda 4. kolovoza.
Propali temelji
Prema izvještaju Ureda za promet, sanacija zapadnog traka Držićeve bila je u planu i prije prolaska tenkova pa su upravo iz tog razloga oni onuda i prolazili.
–Kalkulirali smo rutu kako bismo imali što manje oštećenja pa smo kolonu preusmjerili na cestu koju smo željeli obnoviti, a sve je usuglašeno s organizatorima mimohoda - kazali su iz Grada. Kako saznajemo, dio novca za sanaciju, uključujući i trošak postavljanja privremenih prometnih regulacija Grad je dobio od Vlade, a ukupni troškovi su sedam milijuna kuna. U toj cijeni je i sanacija Držićeve na koju će otići 2,5 milijuna. Čelnik Zagrebačkih cesta Ante Todorić kazao je da su tenkovi napravili najveći problem jer su 'zdrobili šahtove', odnosno, pod težinom je propao beton koji ih drži u ravnini ceste.
–Šahtove u Držićevoj treba nanovo betonirati i ojačati, no do srijede, četvrtka sve će biti završeno - kazao je Todorić dok je gradonačelnik Milan Bandić kazao da su oštećenja manja od očekivanih jer se 'tenk ne može vozit' po zraku'.
– Kad smo skinuli stari sloj asfalta vidjeli smo da treba popraviti neke šahtove i nosive stvari - kazao je Bandić. Dodao je da će se popraviti i manja oštećenja na samom križanju Držićeve i Vukovarske nakon čega će u fazama ponovo asfaltirati i sama križanja Vukovarska-Saska i Savska- Slavonska avenija. Za razliku od Držićeve, oštećenja nema duž Vukovarske, Savske i Slavonske jer su, kažu iz Grada, one u boljem stanju pa im je prolazak tenkova jednak prolasku teškog kamiona. Nakon završetka radova u Držićevoj, nastavit će se asfaltiranje drugih ulica.
Obnova Branimirove
Od 10. do 15 kolovoza asfaltirat će se južni kolnik Zagrebačke avenije od nadvožnjaka iznad Selske do Savske. Nakon toga ide obnova Branimirove. Ondje će se asfaltirati južne dvije trake od Heinzelove do iza D. Budaka, te dvije sjeverne od V. Ravnica do raskrižja Branimirova – D. Budaka.
Velika vecina ulica/cesta vapi za obnovom, tako da su ovi izgovori tipa djeteta iz vrtica. Da ne pisem o gradskim fasadama.