Tkalčićeva ili barem njezin značajniji dio vratio se na jednu večer u prošlost. Atraktivan mural na fasadi nove suvenirnice proslavljene ljetos, a koji je izradio Boris Bare iz Pimp My Pump, te modul površine čak 120 četvornih metara, oldtimeri iz Muzeja Ferdinand Budicki, plesna skupina Back To Swing te bend B and the Bops odveli su nas u 60-e.
Time su Pivovara i pivnica Medvedgrad objavile kako će odsad njihovo pivo Fakin, ali i sva sezonska piva, biti dostupna u bocama, i to za cijelu Hrvatsku. Kako kaže Ivan Nauković iz Pivnice Medvedgrad, cilj je sva piva učiniti dostupnima i izvan pivnica.
Etiketu s motivom zagrebačke fakinaže 60-ih izradila je dizajnerica Andreja Knapić, ilustracije je crtao dizajner Tomislav Tomić, a isti je motiv s etikete i na spomenutom muralu za čiju je izradu bilo potrebno tek tri dana. Isplati ga se pogledati, a bez sumnje će postati i jedan od simbola Tkalčićeve i pozadina brojnih selfiejea.