Prometno “rješenje”

Grad Zagreb vraća automobile u srce grada

\'gunduliceva1_pxl_gra\'
PIXSELL
18.03.2011.
u 08:57

Kada se otvori garaža centra Cvjetni, Gundulićeva će postati dvosmjerna ulica s tri prometna traka

Na križanju Varšavske i Gundulićeve ulice postavit će semafore, dio Gundulićeve od Varšavske do Hebrangove postaje dvosmjerna prometnica, s dva traka u smjeru Ilice i jednim prema Zelenom valu. U vožnji prema Ilici lijevim će se trakom skretati u Varšavsku, a desnim u garažu Cvjetni. Novi trak u smjeru Hebrangove rezerviran je za vozila koja izlaze iz garaže.

“Gužve će biti veće”

Prijedlog da se promet ponovno vrati u srce grada, potpisuje Prometni fakultet, a grad je projekt prihvatio.

Međutim, nisu svi zadovoljni novim načinom organizacije prometa, pa ni oni iz same struke.

- Ovdje se išlo na opciju koja ne ide u korist široj javnosti, već privatnom investitoru. Ovo je loše rješenje i dodatni kompromis. Gužve će biti veće, a dosta će biti da jedan auto stane da nastane kolaps - kazao je dr. Željko Marušić, s Prometnog fakulteta.

Dodaje kako će Gundulićeva zbog odluke gradske uprave i prijedloga zagrebačkoga fakulteta postati usko grlo te da će biti – žarište.

Ivan Dadić, koji se i sam donedavno zauzimao za tjeranje automobila iz središta grada, mozak je “operacije Gundulićeva”. Na pitanje zašto se odjednom ide na povećanje prometa u centru, odgovara:

- Smanjenje broja vozila u gradu omogućit će upravo garaže, ili privatne ili javne. Nema kvalitetnog javnog prijevoza, pa ljudi umjesto “park and ride” sustava u grad dolaze automobilom.

Zabrinuta ravnateljica

U međuvremenu brigu ne krije Višnja Reljić, ravnateljica obližnje osnovne škole Ivana Gundulića.

- Za djecu nije dobro da se povećava promet i da će biti tri traka. Mislim da to ni za koga nije dobro - kazala je ravnateljica Reljić.

Komentara 12

LI
liliZG
09:13 18.03.2011.

Vrhunska idiotarija, jer je ta garaža normalno mogla funkcionirati i da dosadšnjom regulacijom prometa , kao i ona na Iblerovom trgu. I dobro kaže ravnateljica škole, hrpa djece i hrpa automobila i onda se samo treba čekati ona sekunda nepažnje........

DE
detour
11:09 18.03.2011.

zasto se u zagrebu ne povecava donjogradska pjesacka zona (npr. na teslinu i masarykovu) po uzoru na razvijene sredine? zagreb je grad koji ima radikalno malu pjesacku zonu koja se nije sirila desetljecima.

AG
Agramer198
17:47 18.03.2011.

\"Prijedlog da se promet ponovno vrati u srce grada, potpisuje Prometni fakultet...\" ovim mi je sve rečeno. Jel to onaj isti Prometni fakultet di je svaka budala do nedavno mogla kupiti ispit i diplomu za ražnjić i čašu pive?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije