Na križanju Varšavske i Gundulićeve ulice postavit će semafore, dio Gundulićeve od Varšavske do Hebrangove postaje dvosmjerna prometnica, s dva traka u smjeru Ilice i jednim prema Zelenom valu. U vožnji prema Ilici lijevim će se trakom skretati u Varšavsku, a desnim u garažu Cvjetni. Novi trak u smjeru Hebrangove rezerviran je za vozila koja izlaze iz garaže.
“Gužve će biti veće”
Prijedlog da se promet ponovno vrati u srce grada, potpisuje Prometni fakultet, a grad je projekt prihvatio.
Međutim, nisu svi zadovoljni novim načinom organizacije prometa, pa ni oni iz same struke.
- Ovdje se išlo na opciju koja ne ide u korist široj javnosti, već privatnom investitoru. Ovo je loše rješenje i dodatni kompromis. Gužve će biti veće, a dosta će biti da jedan auto stane da nastane kolaps - kazao je dr. Željko Marušić, s Prometnog fakulteta.
Dodaje kako će Gundulićeva zbog odluke gradske uprave i prijedloga zagrebačkoga fakulteta postati usko grlo te da će biti – žarište.
Ivan Dadić, koji se i sam donedavno zauzimao za tjeranje automobila iz središta grada, mozak je “operacije Gundulićeva”. Na pitanje zašto se odjednom ide na povećanje prometa u centru, odgovara:
- Smanjenje broja vozila u gradu omogućit će upravo garaže, ili privatne ili javne. Nema kvalitetnog javnog prijevoza, pa ljudi umjesto “park and ride” sustava u grad dolaze automobilom.
Zabrinuta ravnateljica
U međuvremenu brigu ne krije Višnja Reljić, ravnateljica obližnje osnovne škole Ivana Gundulića.
- Za djecu nije dobro da se povećava promet i da će biti tri traka. Mislim da to ni za koga nije dobro - kazala je ravnateljica Reljić.
Vrhunska idiotarija, jer je ta garaža normalno mogla funkcionirati i da dosadšnjom regulacijom prometa , kao i ona na Iblerovom trgu. I dobro kaže ravnateljica škole, hrpa djece i hrpa automobila i onda se samo treba čekati ona sekunda nepažnje........