evo u kojoj boji stižu

Rabljeni tramvaji za Zagreb još malo kasne: Hoće li na tračnice do kraja godine?

Foto: ZET
1/3
16.11.2023.
u 09:04

Prvi primjerak rabljenih vozila kupljenih od Augsburga trebat će još dotjerati u garaži ZET-a pa bi na zagrebačkim tračnicama mogao osvanuti krajem ove ili početkom iduće godine

Hoće li rabljeni tramvaji ove godine na tračnice u metropoli? Pitanje je to za milijun dolara ili bolje rečeno 2,7 milijuna eura, koliko je, bez PDV-a, Zagreb platio 11 rabljenih vozila iz Augsburga čiji bi dolazak trebao barem privremeno olakšati kaos u ZET-ovu voznom redu.

No, kako nam je potvrđeno iz augsburškog gradskog prijevoznika, tramvaji stižu kasnije od očekivanog. Prema ugovoru, prvi primjerak u garažu ZET-a trebao je stići u listopadu, rok je zatim prolongiran na studeni, a iz Njemačke sada stiže informacija da će prvi model tramvaja GT-6 biti isporučen u tjednu od 4. do 10. prosinca.

Neslužbeno smo i prije doznali kako je najveća poteškoća u papirologiji, odnosno elaboratima za izvanredni prijevoz nekoliko tona teških i više od 20 metara dugih vozila. Organizacija takvog posla je složena i za nju je potrebno izraditi posebnu dokumentaciju za svaku od država kojom se prolazi. No, ima i dobrih vijesti.

GALERIJA:

1/3

– Svi tramvaji bit će u "zagrebački plavoj boji", odnosno u našim ćemo ih radionicama obojiti u boje ZET-a – saznajemo iz tvrtke Stadtwerke Augsburg koja je zadužena za javni prijevoz u tom bavarskom gradu. Po njihovu će dolasku na Remizi biti potrebno ugraditi validatore za karte, obučiti vozače te obaviti tehnički pregled i homologaciju pa bi prvi rabljeni tramvaj Zagrepčanima mogao biti božićno-novogodišnji "poklon" i na tračnicama se naći krajem ove ili početkom iduće godine.

POVEZANI ČLANCI:

Ostalih deset primjeraka pak "kapat" će sve do konca 2024. godine, kako je predviđeno ugovorom. A hoćemo li se u njima ljeti kuhati jer nemaju klimu? Zagrebački gradski prijevoznik prije je kazao da se razmatra ugradnja uređaja, a nova je informacija da će ljeti, kada je u prometu manje vozila, prednost imati ona klimatizirana, koja čine većinu voznog parka.

– Nabavci rabljenih tramvaja ponajprije se pristupilo kako bi se osigurala održivost voznog reda, što je nam je trenutačno prioritet s obzirom na starost i stanje dijela tramvajskog voznog parka – zaključuju u ZET-u.

Ključne riječi

Komentara 5

MA
malaliba
11:09 16.11.2023.

Bačena NAŠA lova!Godinu i pol čekanja na stare tramvaje, koji neće voziti ljeti, a za dvije će biti gotovi novi...

PE
Pendrek57
11:42 16.11.2023.

Pa ja se bum ranil, od velike sramote.

NB
Nboy
09:57 16.11.2023.

pa utovare ih na vlak i pošalju u Rvacku,najjednostavnije najjeftinije i najbrže.Kamionski prijevoz je izuzetno skup zbog specijalnog tereta i potrebne pratnje dok na željeznici to nije potrebno.Opet će netko omastiti brk!!!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije