Interliber je otkazan, barem u svojem originalnom obliku kako se dosadašnjih godina održavao na velesajmu, te premjestio na online platformu. Budući da je to velik "udarac" na poslovanje nakladnika i knjižara, iz gradske će se blagajne, kako je velikodušno najavio gradonačelnik Milan Bandić, dati 125.000 kuna utrošenima u izradu online stranice na kojoj se nalazi 126 knjižara, i koja
u budućnosti i dalje može služiti za internetsku prodaju knjiga svih nakladnika u Hrvatskoj.
Time je, ističu iz Grada, stanovnicima metropole omogućena kupnja brojnih naslova po povoljnim cijenama, ali kako je, dodaju, i dalje je izvjestan veliki pad prihoda nakladnika i knjižara, koji se broji u milijunima kuna.
Zato je dogovoreno da će Grad intenzivnije nastaviti s praksom sufinanciranja najma prostora velesajma za sljedeće termine održavanja Interlibera, a mjere pomoći nakladnicima i knjižarima će, između ostaloga, uključiti i sufinanciranje oglasnog prostora Zagreb plakata.
Bandić je naglasio kako je ulaganje u kulturu jedna od najbitnijih zadaća gradske vlasti, te dodao kako je to posebice važno u ovim izvanrednim uvjetima pandemije jer je to ujedno ulaganje i u gospodarstvo, budući da se 90 posto nakladničkog poslovanja u Hrvatskoj nalazi upravo u Zagrebu.
„U ovo teško vrijeme za sve nas, kad su anksioznost i frustracija prisutni kod velikog broja ljudi, knjiga je jedinstven proizvod koji nas „liječi“ u našim domovima te daje odgovore i utjehu“, zaključio je Slavko Kozina, predsjednik Zajednice nakladnika i knjižara.