Vraćaju novac

Iz ZET-a poručili: Ispričavamo se, cijeli dan i noć uklanjali smo kvar

ZET (1)
ZET
02.10.2013.
u 10:04

Isplati prethodi provjera prometa po vrijednosnoj kartici, a nakon utvrđivanja preplaćenog iznosa, putnicima se doznačuje novac na tekuće račune. Neki su građani pokušali iskoristiti situaciju pa je bilo i lažnih prijava.

ZET je još jučer započeo s isplatom razlike stvarne cijene vožnje i pogrešno realiziranih transakcija onim putnicima koji su pristigli na šalter reklamacija, a danas je krenula i isplata sredstava korisnicima koji su tijekom jučerašnjega dana ostavili podatke Uredu za odnose s javnošću. Putnici novac mogu osobno podići na šalterima ZET-a ili će im razlika biti uplaćena na tekuće račune prema podacima koje su dostavili.

– S brojem zabilježenih "pogrešnih naplata karte" još nećemo izlaziti, problem je riješen, rekao nam je glasnogovornik ZET-a Tomislav Jurić. Naglasio je da građani nakon jučerašnjeg dana i danas zovu i ostavljaju podatke zbog jučerašnje pogreške sustava. Tehničke službe ZET-a i proizvođača sustava radile su tijekom cijelog jučerašnjeg dana i noći na otklanjanju kvara pa su vozila jutros u promet uključena s ispravnim uređajima. Mobilne ekipe su u pripravnosti i danas za slučaj pogreške u nekom od šestotinjak vozila, koliko ih je ovoga trenutka u prometu.

– Još se sve prijave moraju zaprimiti i obraditi pa ćemo za nekoliko dana znati točne podatke, rekao je Jurić za Večernji, dodavši da će, ako se i danas bude dogodila slična situacija s pogreškom sustava, odmah na teren izaći tehničke službe i ukloniti vozilo iz prometa. No, do toga danas ne bi trebalo doći jer su sva vozila, kaže, jutros prije puštanja u promet provjerena. Do pogreške je najvjerojatnije došlo zbog preuzimanja programske aplikacije nadogradnje sustava.

Lažne prijave građana

Isplati prethodi provjera prometa po vrijednosnoj kartici, a nakon utvrđivanja preplaćenog iznosa putnicima se doznačuje novac na tekuće račune. Neki su građani pokušali iskoristiti situaciju pa je bilo i lažnih prijava. No, svi su otkriveni jer je sustav izrađen tako da se svaka transakcija prati, kako na samoj karti tako i na uređajima u vozilima, istaknuo je Jurić.

Korisnici koji sumnjaju u ispravnost transakcije putem vrijednosne karte mogu se javiti Kontakt-centru i dalje na besplatan broj 0800 200 060.

 >>ZET: Refundirat ćemo sredstva za krivo naplaćene vozne karte

 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije