"organizacija"

Kad iz okolice zovu hitnu, spaja ih se i – diktira broj!

'29.06.2011., parkiraliste KBC-a Split, Firule, Split - Zupan Ante Sanader predao je dr. Leu Lueticu, ravnatelju Zavoda za hitnu medicinu Splitsko-dalmatinske zupanije, sest sanitetskih vozila, marke
'Ivana Ivanovic/PIXSELL'
Autor
Mateja Šobak/VLM
20.11.2012.
u 18:00

Od 22 sata navečer i vikendom pacijenti moraju zapisivati broj svoje hitne

Pozivi hitnoj pomoći na broj 112 iz svih mjesta Zagrebačke županije spajaju se na centralu u Veliku Goricu gdje se pacijentima potom diktira broj koji trebaju zvati! Novi je to način rada Zavoda za hitnu medicinsku pomoć Zagrebačke županije koji vrijedi svakim danom od 22 sata do 6 sati ujutro te petkom od 22 sata do ponedjeljka u 6.

– Nazvala sam 112 i tražila hitnu pomoć u Samoboru. Međutim, prespojili su me nekamo u Veliku Goricu gdje su mi diktirali broj moje hitne. Kako sam bila sva smetena od boli, jedva sam uspjela zapisati broj i nazvati – požalila se umirovljenica Marta Fresl koja nije bila upoznata s novim radom Zavoda.

Cilj je bila dostupnost

Kad je počeo raditi prije nešto više od godinu dana, Zavod je dobio i vlastitu prijavno-dojavnu jedinicu kako bi što bolje mogao koordinirati hitnim pomoćima diljem županije. Također, pozivom na hitni telefonski broj 112 građani su mogli zatražiti prespajanje do hitne pomoći u svom gradu, odnosno mjestu, a glavni cilj uspostave Zavoda u Domu zdravlja Velika Gorica bio je da medicinska pomoć postane učinkovitija i dostupnija građanima. Međutim, novom organizacijom rada, tvrde građani Zagrebačke županije, upravo je to u potpunosti onemogućeno.

Hitna prema potrebi

Iz Zavoda, međutim, poručuju kako nema razloga za brigu jer sve i dalje funkcionira kako treba te nije zabilježen nijedan slučaj u kojem bi pacijentima bila uskraćena pomoć.

– Tijekom dana iz Zavoda upućuju se hitne pomoći u županiji prema potrebi – objasnio je bolničar Šafran te dodao kako promjene noću i vikendom nisu utjecale na sigurnost pacijenata. Reorganizacija Zavoda najavljena je još tijekom njegova otvorenja.

– O hitnom slučaju procjenjivat će djelatnici obučeni za to te će u razgovoru procijeniti u kakvom je stanju osoba – objasnio je prije godinu dana zamjenik ravnatelja Zavoda primarius Slavko Lovasić te dodao da će se tako hitna pomoć prestati svoditi na kućno liječenje kroničnih bolesnika.

Ključne riječi

Komentara 2

DU
Deleted user
08:17 21.11.2012.

Kojoj li je budali s prometnim faksom ovo palo na pamet ?!

MI
Milkica
18:07 21.11.2012.

To je nešto poput Integriranog centra zagrebačkog Gradskog poglavarstva. Integrirani centar - čovjek bi trebao nazvati, reći što ga muči, a onda bi taj centar dalje trebao "postupati". Ali ne, čovjek nazove, a ovi mu mulci onda daju hrpu drugih telefonskih brojeva koje bi trebalo zvati. Pa za to postoji telefonski imenik, popis kontatkata ili informacije, za to nam ne treba Integrirani centar, kaj ne. Svi bi plaću, nitko ne bi radio.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije