Kvar kakav ne pamtimo u posljednje vrijeme dogodio se u Zagrebačkom električnom tramvaju. Od četvrtka ujutro jedno od najfrekventnijih tramvajskih i prometnih čvorišta, Glavni kolodvor ostao je bez tramvaja. Iz ZET-a je u više od 36 sati od objave kvara stiglo mininalno informacija. Poznato je samo da je u pitanju kvar "elektroenergetskog kabela koji opskrbljuje tramvajsku mrežu električnom energijom" i to je to.
Koliko će radovi potrajati? Što je prouzrokovalo kvar? Sve su to nepoznanice u ovom slučaju. Poznato je i kako je u ovoj situaciji uvedena posebna regulacija prometa te čak sedam tramvajskih linija prometuje obilazno. No, ZET je i prilikom kreiranja posebne prometne regulacije, čini se, učinio propust i zaboravio povezati dva najveća kolodvora - autobusni i željeznički (Glavni).
Na ovu činjenicu ukazali su nam u više navrata čitatelji koji su se obratili ZET-ovoj službi za korisnike iz koje su, tvrdi nam čitateljica, kazali kako "nemaju ni buseva ni ljudi".
- Kako je to moguće? - pita se čitateljica sugerirajući kako su se uvijek do sada u ovakvim situacijama uključivali zamjenski autobusi kao supstitucija u prijevozu.
Inače, udaljenost između ova dva kolodvora iznosi oko kilometar i pol.
- Nevjerojatno da su u glavnom gradu, kraj toliko putnika, ostavili ne povezan Autobusni i Glavni kolodvor. Očito nečijom nemarom. Pa što nisu unajmili neke privatne za ovakav hitan slučaj? - pita se čitateljica.
O izvanrednoj prometnoj regulaciji pitali smo i ZET, a odgovor ćemo objaviti po primitku.
Pogleda li se objavljena prometna regulacija, putnicima i turistima koji dolaze na Advent alternativa je korištenje linija 4 i 5 koje prolaze pored Autobusnog kolodvora i voze Ulicom grada Vukovara do Lisinskog, odakle do Glavnog kolodvora treba hodati nekoliko stotina metara ili predsjedati na autobus.
>> Imate li neku priču ili problem u Zagrebu koji vas muči? Javite nam se na gradska@vecernji.net
Možemo! Nemožete! Dokazano ne možete!