Pas je čovjeku najbolji prijatelj, uzrečica je koju često možemo čuti, a upravo je ljubav prema četveronožnim ljubimcima ono što povezuje Ohanu, Snackers i Double Trouble. Brendovi su to sa zagrebačkim adresama koji nude proizvode za pse, a zajedničko im je i to što su nakon uspješnih karijera u sasvim drukčijim sektorima njihovi vlasnici odlučili pokrenuti svoj posao. I dobro im ide, jer industrija vezana uz kućne ljubimce raste i donosi nove trendove pa mnogi žele svojim četveronošcima pružiti poseban tretman. Ohana je dućan s proizvodima isključivo za pse. Nakon odlaska s dugogodišnjeg posla otvorila ga je Lada Žiger, a glavni okidač bila je njezina labradorica Gwinna.
– To je svojevrstan showroom ukojemu pas može isprobati igračke, poslastice, opremu. U ponudi su samo dog-friendly proizvodi koji potiču mentalno i fizičko zdravlje psa. Pritom se fokusiramo na kvalitetu, funkcionalnost, estetiku i da pašu uz našu priču – objašnjava. Nije nas omela ni korona Dublje značenje ima i naziv dućana, budući da je željela da bude u skladu s njezinom vizijom, lako pamtljivo i upečatljivo.
– Ohana znači obitelj, ali ne samo ona u kojoj smo rođeni, nego ona koju sami stvaramo. S obzirom na to da svog psa smatram dijelom obitelji, bilo mi je super imati riječ koja to obilježava. Kako sam cijelo vrijeme imala u glavi da želim stvoriti mjesto koje je baš za pse, gdje ljudi mogu doći sa svojim četveronošcima i naići na nekoga tko ih želi razumjeti i pomoći im, gdje će se osjećati kao među svojima, zapravo se može reći da ime savršeno paše jer stvaramo svoju ohanu u Ohani – ističe Lada.
Dugogodišnje prijateljstvo, ali i ljubav prema psima, u posao su također pretvorile Sonja Kireta i Petra Miklenić.
– Zajedno smo počele igrati košarku i naše se prijateljstvo nastavilo do danas. Oduvijek smo imale slične interese, poglede na život, modu, dizajn, i dijelile ljubav prema životinjama. Nakon što smo i jedna i druga završile sportsku karijeru, Double Trouble Dog Boutique jednostavno je bio slijed naših interesa i ljubavi. Htjele smo donijeti u Hrvatsku malo drukčiji pojam tzv. pet shopa, gdje nije sve isto i uniformirano, a iza svakog našeg proizvoda stoji priča i puno ljubavi – govore nam Sonja i Petra.
Vlasnice su dućana koji nudi proizvode koji su ne samo udobni i praktični za pse, već i posebni stilom, a prate najnovije svjetske trendove pa tako, primjerice, ondje za svog četveronožnog ljubimca možete pronaći maramu s motivima Londona, karirano odijelo s leptir mašnom ili pak ružičasti kućni ogrtač.
– U ponudi su naši, ali i proizvodi drugih proizvođača, od svakodnevne ogrlice i zdjelice do outfita za svečane prigode i ručno izrađenih vodilica. Posebno smo ponosne na naše proizvode koji su jedinstveni na hrvatskom tržištu, limitiranu liniju “matching” ogrlica za pse i narukvica za vlasnika Love Connection, potom Kashmir Love i ostale marame, ali i ručno rađene vodilice od konopa – ističu Sonja i Petra.
Iza imena Snackers pak krije se organska hrana namijenjena psima. Obrt su otvorili Antun Balaton i Krunoslav Šlogar, a obojica su dvije i pol godine radila u tvrtki INA Maziva, gdje su stekli iskustvo u procesima nabave, razvoja, proizvodnje i prodaje koje im uvelike pomaže u trenutačnom poslu.
– Orijentirali smo se prema proizvodnom smjeru, razmišljali što bismo mogli otvoriti i ponuditi tržištu, a da bude prepoznatljivo. Kako se Antun bavi uzgojem švicarskih bijelih ovčara i za njih je u kućnoj radinosti proizvodio poslastice, odlučili smo se to razvijati i krenuli u samostalan posao – govori nam Krunoslav. Usprkos koroni, u kolovozu 2020. započeli su proizvodnju, a razdoblje lockdowna iskoristili za testiranje proizvoda.
– Dijelili smo uzorke poslastica prijateljima koji imaju pse, a većina ih je dijelila dalje svojim prijateljima. Povratne reakcije bile su i više nego dobre pa smo jedva čekali da počnemo s radom. Kad se situacija malo normalizirala nakon prvog vala, počeli smo s opremanjem proizvodnog prostora te nabavom sirovine i ambalaže – objašnjavaju Antun i Krunoslav.
U planu i novi projekti Koncept brenda temelji se na što prirodnijoj ishrani za ljubimca pa su priču zaokružili i ekopakiranjima. U ponudi imaju pet poslastica, a to su sušena goveđa pluća, jetra, srce, grkljan i goveđa žila. Sirovinu nabavljaju isključivo na hrvatskim farmama, a gotovi proizvodi testiraju se na Veterinarskom institutu.
– Ni prije ni tijekom, a ni nakon proizvodnog procesa ne dodaju se nikakvi pojačivači mirisa, bojila, aditivi ili konzervansi koji bi utjecali na mijenjanje strukture proizvoda – ističu Antun i Krunoslav. Proizvodnja se pak odvija u prostoru na Žitnjaku koji i dalje uređuju kako bi mogli širiti ponudu jer, ističu, ideja im ne nedostaje. Pandemija nije zaobišla ni njihove biznise, no uspjeli su izdržati zahvaljujući vjernim kupcima koji se vraćaju po njihove proizvode. Velika prednost bio je i web-shop, a iako ih je 2020. naučila da ništa ne treba planirati, nadaju se da će realizirati projekte koji su privremeno bili na čekanju.
– Imam puno želja, novih proizvoda i brendova koje bih htjela dovesti. Postavili smo dobre temelje i sad se trebamo razvijati, a najvažnije je da nastavimo pomagati ljudima da obogate život svojih peseka – ističe Lada Žiger.