TEHNIČKA (NE)ISPRAVNOST
Koliko smo sigurni u ZET-ovom prijevozu? Autobuse u prometu drže i po 20 sati dnevno: 'Takva vozila izlaze na ulicu...'

Česti su i kvarovi u elektronici, napominju naši sugovornici, pa se događa, primjerice, da se busu usred vožnje otvore vrata, a ljeti znaju i "prokuhati" motori ili se čak i zapaliti. A sve to rezultira i preskakanjem polazaka zbog "tehničkih poteškoća" ili "redovnih kvarova" pa putnici idući bus znaju čekati po pola sata.
Komentara 7

A sto se tice zaposlenika na odrzavanju pravi primjer su skretnice u Zaprudju koje isti nisu u stanju popraviti vec MJESECIMAAAA!!! Vise puta su izlazili na teren i nema pomaka. Vozac/ica mora stati da to rucno pomakne a nema gdje nego nasred pjesackog prijelaza. Pola tih u ZET-u iz doba juge treba dobiti otkaz.

to bi trebali biti jednostavni mehanicki strojevi, bas kao prije 50 godina a ne neka sr napucana svom silom elektronike koja kada rikne stane pola grada zbog zastoja. to ce se desavati s ovim koncarevcima.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Trebaju li i autobusi imati 42 satno tjedno radno vrijeme i jedan dan u tjednu imaju pravo raditi od kuće?