Najviše pritužbi

Kraj 'mukama' putnika na 'incidentnoj' autobusnoj liniji 268?

ZET 268
Foto: ''
1/2
27.01.2015.
u 09:45

Vozač autobusa prije tri dana odbio je nastaviti vožnju zbog učenika koji nije sa sobom imao pokaz

Iako jedna od najprometnijih i svakako najprofitabilnijih ZET-ovih linija, broj 268 koja prometuje iz smjera Velike Gorice prema Zagrebu i obrnuto, linija je na koju su građani u posljednjih godinu dana imali najviše pritužbi. Od nepoštivanja voznog reda, zbog čega često nema mjesta u autobusima, naglih kočenja, nesreća do odbijanja vozača da nastave vožnju zbog jednog putnika koji nema kartu, sve su to problemi s kojima se susreću Velikogoričani koji za radni pokaz mjesečno izdvajaju 610 kuna.

Iako svoje probleme građani rijetko prijavljuju ZET-u, ipak neugodnosti s kojima se za vožnje susreću sve češće objavljuju na društvenim mrežama, a pritužbe Velikogoričani upućuju i u Ured gradonačelnika Velike Gorice Dražena Barišića, tražeći pritom zaštitu Grada koji sa ZET-om ima sklopljen ugovor o prijevozu na spomenutoj liniji. Zbog pritužbi i nedavnog događaja u kojem je vozač izbacio maloljetnika iz autobusa na stanici Veliko Polje jer nije imao pokaz sa sobom, pa onda odbio nastaviti vožnju prema Zagrebu iako su ostali putnici uredno platili kartu, gradonačelnik Barišić inicirat će hitan sastanak s predstavnicima ZET-a.

Foto: Boris Ščitar/ilustracija

– Tema sastanka koji će uslijediti bit će o prijevozu općenito, na kojem će se proći i sve pritužbe Velikogoričana na uslugu i ponašanje zaposlenika ZET-a. Gradonačelnik Barišić tražit će očitovanje što se poduzelo u vezi s posljednjim slučajem, ali u planu je inicirati i razgovor o uvođenju novih linija, o kojima se već neko vrijeme razmišlja – poručili su iz Grada.

Na redu je tek pripremanje i prikupljanje materijala pa ZET-u službeni zahtjev za sastanak na inicijativu gradonačelnika Dražena Barišića još nije stigao. Podsjetimo, krajem 2013. godine autobusnoj liniji 268 otkazale su kočnice, umalo su nastradali i pješaci koji su bježali pred jurećim autobusom kod Avenue Malla, a sredinom prošle godine putnici su prijavili slučaj gotovo identičan ovome od prije tri dana koji je i okidač za reakciju gradonačelnika Barišića.

Tada je vozač autobusa na liniji 268 zbog putnika bez karte ugasio motor, zatvorio vrata i odbio krenuti, ali je i istodobno putnicima odbio otvoriti vrata kako bi se prebacili u drugo vozilo i na vrijeme stigli na posao.

Komentara 41

Avatar Y-urica
Y-urica
11:45 27.01.2015.

Riješen problem na liniji 268 ! Od danas putnici idu pješke !

Avatar neuhljebljeni
neuhljebljeni
11:29 27.01.2015.

S obzirom na dosadašnja iskustva Velikogoričana s monopolistima, teško se oteti dojmu da će krajnji rezultat cijele ove halabuke na kraju biti tek još jedno povećanje cijena. Za istu ili lošiju uslugu, bez ikakvih konkretnih podataka o stvarnim troškovima.

BA
balic
11:53 27.01.2015.

Umjesto da ZET otpusti takvog radnika na kraju ce opet placat korisnici njihovih usluga.. Nismo nor.ni sredjena zemlja pa nek prica tko sta hoce..Laze sebi u djep ne meni..

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije