Sinoć oko 19.45 sati montiran je 22-metarski pješački most iznad Miramarske ceste koji spaja Lenucijev fitness park i Botanički vrt. Čelična konstrukcija u jednom je komadu dovezena 'labudicom'preko Vukovarske ulice oko 19 sati i u roku 45 minuta dizalica ju je postavila na mjesto kojim će do kraja mjeseca Zagrepčani prelaziti za vrijeme šetnje parkovima Lenucijeve potkove.
Zbog radova na samom učvršćivanju mosta kao i postavljanju staklenih ograda Miramarska će do 15. kolovoza do tri sata u noći biti zatvorena za sav promet.
-Ovo neka se zove most zaljubljenih, Ja sam dao taj naziv, a vi ako imate bolji recite - kazao je sinoć prilikom podizanja mosta gradonačelnik Milan Bandić. Dodao je da će se most uređivati i sastavljati narednih 10-ak dana do kada će se povremeno voziti otežano. Iz Ureda za promet kazali su da će posebna regulacija važiti od ponedjeljka 17. 8. 2015. godine do petka 21. 8. 2015. godine u vremenu od 9 do 15 sati.
- Na Miramarskoj cesti na dijelu od Mihanovićeve ulice do željezničkog podvožnjaka zauzimat će se dio kolnika te će se promet odvijati po preostalom slobodnom dijelu kolnika – kazali su iz Ureda za promet. Pojasnili su da će obilazni pravac za vrijeme zatvaranja biti Mihanovićeva - Vodnikova - Savska cesta - Ulica Grada Vukovara - Miramarska cesta te Miramarska cesta - Koturaška - Savska cesta - F. Vukotinovića - J. Žerjavića - Trg P. Svačića – Mihanovićeva.
Inače, most se nalaziti 20-ak metara sjevernije od željezničkog kojim prolaze vlakovi, dužine je oko 22, širine dva metra, a težak 10 tona. U držačima za ruke nalazit će se svjetla koja će noću osvjetljavati most. Pristup mostu iz Botaničkog vrta bit će povišen pa će se na njega penjati stepeništem, dok će za osobe s invaliditetom biti izgrađena rampa. Nakon otvaranja most će građanima biti dostupan u vremenu kada je otvoren i Botanički vrt. Autor projekta je arhitekt Branko Silađin, a vrijednost mosta 950 tisuća kuna.
>>Bandić: Kad sam bio mlad, bio sam brži od kiše!
>>Koji biser! U podvožnjaku se preko pune linije okrenuo polukružno
Što taj most zapravo spaja? Botanički vrt ne samo da je zatvoren dobar ili veći dio dana, već i potpuno zatvoren zimi. Kako će ljudi onda preko mosta? Na cijelom tom potezu omeđenom željezničkom i tramvajskom prugom te Runjaninovom i Miramarskom nitko ne živi. Nitko ne živi ni u Esplanadi, ni u zgradi Mirovinskoga ni na kolodvoru. Kome će i koliko taj most služiti? Slučajnom posjetitelju Botaničkog vrta koji iznenada poželi đogirati ili se sjeti da mora brzo na vlak? Meni ta investicija izgleda kao bacanje novca. Razuvjerite me.