gradonačelnik mu odgovorio

Lovrić napao Tomaševića i ZET: 'On uzvozi njemački otpad, tramvaje trebaju istraživati USKOK i DORH'

Grad Zagreb kupuje 11 rabljenih tramvaja
ZET
01.09.2023.
u 17:04

ovdje nije samo riječ o kupovini tih starih tramvaja već i financiranju njihovog održavanja, ukazao je Lovrić na, kako ga je opisao, neodrživ model kupnje njemačkih polovnih tramvaja.

Gradski zastupnik Ivica Lovrić danas je na konferenciji za medije Kluba neovisnih zastupnika Barić, Fortuna, Lovrić, Rusak, koji djeluje pri Gradskoj skupštini, ustvrdio kako su predstavnici ZET-a na čelu s Markom Bogdanovićem i Sinišom Uglikom odlazili u Augsburg desetak puta prije nego što su raspisali javnu nabavu za tramvaje.

Njihovi odlasci, dodao je, bili su u svrhu pribavljanja detaljnih specifikacija spornih tramvaja na temelju kojih su potom raspisali natječaj. Na inzistiranje Bogdanovića ignorirala su se mišljenja stručnjaka ZET-a da je to štetan posao, a on je sve aktivnosti u pogledu nabavke dogovarao izravno s Tomaševićem. Riječ je dakle o trgovini utjecajem, pogodovanju te zlouporabi položaja i ovlasti.

-Umjesto da Nijemci plate za zbrinjavanje starog otpada, mi ga otkupljujemo i dovozimo u Zagreb. Ovdje nije samo riječ o kupovini tih starih tramvaja već i financiranju njihovog održavanja - ukazao je Lovrić na, kako ga je opisao neodrživ model kupnje njemačkih polovnih tramvaja. Kako je rekao skupštinar, ZET ima 277 tramvajskih garnitura, od kojih je za puni vozni red u jednom danu potrebno 190 garnitura. Dolaskom Tomaševića na vlast tramvaji se prestaju održavati, smatra on, tako da je na današnji dan ispravno samo 134 tramvaja.

>>VEZANI ČLANCI: 

-Stoga su razlike između tramvajskih vožnji umjesto 5-6 minuta u razmaku i po 20 minuta. Napomenuo je kako je Grad Zagreb između 2004. i 2010. godine nabavio 142 tramvaja iz Končara. Trenutno ih je neispravno 38. Isto tako od 1994. do 2002. godine Zagreb je od Končara kupio 16 novih tramvaja od kojih je danas neispravno 12. Dakle, imamo 50 tramvaja zagrebačke proizvodnje koji su iste starosti ili znatno mlađi od tramvaja iz Augsburga- rekao je Lovrić. 

Pita se i zašto se redovito ne održavaju zagrebački tramvaji, odnosno zašto se ne popravi 50 neispravnih već se kupuje njemački otpad? Smatra kako je Tomašević lažnim prikazivanjem starosti tramvaja pokušao prikriti štetnost i nezakonitost ove nabave. Preostaje nam da pitamo Bogdanovića i Tomaševića na koji način su radili nabavu, a odgovorima neka se, dodaje Lovrić, pozabave USKOK, DORH i mediji.

Lovrićeve tvrdnje komentirao je  danas i zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević, prenosi HRT. 

- Kad takve optužbe dolaze od pročelnika u bivšoj vlasti, gdje su investitori nosili u torbama 50.000 € u gotovini u ured gradonačelnika, a moguće da je i pročelnik bio tamo kada su se takve situacije događale, govori više o njemu, nego o nama. Kome bi se time pogodovalo, gradu Augsburgu?- zapitao je Tomašević i dodao: Nemojte me nasmijavatirekao je Tomašević.

>>VIDEO: Nastavili smo inspekciju zagrebačkih kvartova, evo što smo zatekli na zapadu

 

Komentara 51

Avatar CroViper
CroViper
22:54 01.09.2023.

Pored ovoga i najveći lopovi djeluju kao svjetlo na kraju tunela...

DU
Deleted user
22:10 01.09.2023.

Vraća usluge njemačkim sponzorima.....

PE
Pendrek57
18:27 01.09.2023.

Nista nije lagao.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije