Trideset poluniskopodnih gradskih i međugradskih autobusa na leasing za 45 milijuna kuna – nova je to nabava Grada, koju će obaviti čim se netko tko autobuse može omogućiti i javi na natječaj raspisan prekjučer.
Vozila se uzimaju za ZET, na razdoblje od 60 mjeseci, odnosno pet godina, a u to će se vrijeme ujedno iz gradske blagajne morati otplatiti i 45 milijuna kuna. Tvrtke koje mogu osigurati 30 autobusa ZET-u za sljedećih pet godina na natječaj se mogu javiti do 20. veljače, kad je i službeno otvaranje ponuda, a iz Grada su im uvjetovali da vozila moraju biti iz 2017. godine ili mlađa, kao i da mogu voziti po ravničarskim i brdovitim terenima te funkcionirati na različitim temperaturama.
Također, busovi moraju imati snažni ovjes, točnije čitavu konstrukciju jer prometuju “s punim brojem sjedećih i stajaćih mjesta”.
Pa ZET je kao i Velesajam, izdvojen iz Holdinga . Ipak, ZET nimalo ne može utjecati na nabave i najmanjeg vijka, a kamo autobusa, pa Grad odlučuje, ali gubitke će imati ZET. I tako već desetljećima. Grad odlučuje o zaduženjima, o cijenama vožnje, o besplatnom prijevozu, o dobavljačima, o plaćama...ali gubitke proizvodi ZET. Možda...uprava koje ima kao i radnika ili i više?