Puni profil Branimirove ceste, optimistično najavljivan za ovu jesen, zbog manjka novca u gradskoj blagajni "pao je u vodu". Žila kucavica od istoka prema središtu grada, čiji je “proboj” 300 preostalih metara na Zavrtnici prioritetan ovog ljeta, ipak će doživjeti svoje spajanje, ali uz preinake.
– Moguće je da ćemo graditi samo po jedan kolnički trak Branimirove u oba smjera – prognozirao je Davor Jelavić, pročelnik Gradskog ureda za prostorno uređenje. Očekuje da će u gradskoj blagajni biti novca za isplatu vlasnicima parcela na trasi Branimirove ceste, ali za planiranu modernu infrastrukturu ipak će se čekati bolja vremena.
Cjelovita Branimirova cesta koja će donijeti prometno rasterećenje istoku Zagreba od velike je važnosti i za gradonačelnika Milana Bandića.
– Spajanje Branimirove povijesna je prometna priča Zagreba, a kada u cijelosti zaživi, iz Sesveta ćemo moći doći do središta grada, umjesto za sadašnjih 45 minuta, za 12 do 13 minuta – optimistično je izračunao gradonačelnik Milan Bandić, ali se i preračunao glede novca koji mu za tu namjenu ove godine stoji na raspolaganju.
Gradski ured za prostorno uređenje zbog podbačaja punjenja proračuna ostao je bez 250 milijuna kuna, a štednja će se osjetiti i na završetku dugoočekivane trase Branimirove.
Hm Klasična komunjarska demagogija. Nisu ni otkupili zemlju od vlasnika, a već je ovaj izračunao za koliko će se brže stizati do centra grada. Produžena Branimirova, produžena Vukovarska i regulacija prometa u Sesvetama, trebale su povezati POS-ovo naselje u Jelkovcuu s centrom grada. Naselje je izgrađeno, a od cesta ni c. Svaki dan je na tom potezu ludnica i kolone do neba. Ali tako grade zagrebački neimari. Idemo delati. Može, ali na goli otok.