Modni dvojac eNVy room odlučio je podržati globalnu akciju beauty brenda Dove pokrenutu u povodu Međunarodnog dana žena.
Žene su svakodnevno izložene negativnim porukama i oglasima koji utječu na njihovo samopouzdanje, ali od danas sve žene imaju mogućnost odgovoriti na negativno oglašavanje te proširiti vlastite poruke ljepote. U sklopu društvene mreže Facebook, Dove je lansirao kampanju ''makeover'' oglasa te pružio ženama priliku da stanu na kraj negativnim porukama poput “Masne naslage?'' i ''Preobrazite se u nekoliko dana!”. Pozitivne poruke kao što su ''Budi svoja'', ''Tvoj oblik tijela stoji ti najbolje'' i ''Ljepota nema godine'' već su počele osvajati oglasni prostor Facebooka. Cilj je kampanje da pozitivne poruke vidi što više žena, a upravo iz tog razloga Dove je odlučio udružiti snage s poznatim domaćim dizajnerskim dvojcem – eNVy room-om koji je pozitivne Dove poruke uklopio u dizajnerski T-shirt koji će biti predstavljen u sklopu njihove autorske revije na Perwoll FASHION.HR-u.
– Zadovoljstvo nam je da možemo biti dio ove pozitivne inicijative i kroz naš dizajn pružiti izravnu podršku svim ženama koje su svakodnevno okružene nerealnim idealima ljepote. Osjećajte se dobro u svojoj koži i volite svoj odraz u ogledalu, najljepše ste upravo onda kada ste zadovoljne sobom! – poručili su Vjeko Franetović i Nikica Ivančević iz eNVy room-a.
Tim povodom snimljena je i kampanja – Jagoda Latinović Caldarević, Silvia Gajdić, Dragica Orsić i Verica Kustro odjenule su dizajnerski T-shirt te odaslale poruke koje će inspirirati brojne žene. Jedinstveni koncept koji po prvi put daje mogućnost samim ženama da izravno sudjeluju u realizaciji kampanje, nagrađen je i od struke, a kampanja je dosad uspješno lansirana u Velikoj Britaniji, Australiji i Brazilu te pozitivno utjecala na više od 33 milijuna žena.
Dove Ad Makeover kampanja u Hrvatskoj će službeno biti lansirana upravo 8. ožujka, a aplikaciju pomoću koje možete i sami sudjelovati u ovoj inicijativi možete naći na www.facebook.com/dove.