Na jučerašnju vijest o donošenju pravilnika za žičaru komentirao je SDP-ov gradski zastupnika Renato Petek. Njegovu reakciju prenosimo u cijelosti:
"Ako izgleda kao žičara, glasa se kao žičara, vozi kao žičara, onda je to vjerojatno žičara. No u Zagrebu je žičara predimenzionirana i preskupa građevina, primjer agresije na okoliš. Ono što je još važnije, a sve manje se spominje, to je bio mega stroj za izvlačenje novca: najveći i najskuplji prometni infrastrukturni projekt 'plodonosne' suradnje HDZ i pokojnog gradonačelnika Bandića.
Bandić je preminuo, prošlo je dva puta onoliko vremena koliko traje (kratko) pamćenje prosječnog birača, pa je došlo vrijeme da HDZ spasi projekt "Žičara Sljeme".
HDZ je godinama kod Bandića inzistirao na gradnji žičare kao jedan od uvjeta suradnje, a sada se ministri pojavljuju kao spasitelji projekta. Nakon više od godinu dana od završetka izgradnje i sjednice na kojoj su zastupnici HDZ-a i BM365 'primili na znanje' izvješće gradonačelnika Milana Bandića o realizaciji projekta nove "Žičare Sljeme", čija je cijena izgradnje od početnih 250 milijuna kuna narasla trostruko, odnosno do gotovo 750 milijuna kuna. Podsjećam da je i Grad Zagreb za vrijeme Bandića (pod pritiskom po objavi dokumentacije) donio zaključak da je prouzročena financijska šteta tijekom izgradnje žičare 63,777.746,94 kuna bez PDV-a, odnosno 79,722.183,68 kn s PDV-om.
Ministar Beroš je u suradnju s ministrom Butkovićem kao božićni poklon Gradu Zagrebu donio Pravilnik o najvišim dopuštenim razinama buke Ministarstva zdravstva čime "Žičara Sljeme" sada zadovoljava propise o buci, koji je donesen po ubrzanom postupku u skraćenom roku e-Savjetovanja u trajanju od 7 dana, te stupanje na snagu prvi dan od dana njegove objave u Narodnim novinama, a ne u uobičajenom roku od 15 dana.
Po ubrzanom su postupku, gumicom i olovkom, upisali novu dozvoljenu razinu buke te stoga od gradonačelnika i ZET-a očekujem da će nastaviti inzistirati na ugradnji bukobrana. Iako se u Pravilniku sada izrijekom spominje žičara te definira nova najviša dozvoljena razina buke u iznosu od 65 decibela, stanovnicima to ništa ne znači. Kvaliteta života im je lošija i to treba popraviti, koliko je to moguće, ugradnjom bukobrana.
Jer Pravilnik u isti koš stavlja autocestu i žičaru u naseljima, ne definira prometne koridore te zaštitu već ranije izgrađenih objekata kroz načelo povoljnijeg položaja za stambene objekte koju su postojali prije izgradnje.
Očekujem da žičaru kao dosanjani san HDZ-a u promet svečano pusti premijer Andrej Plenković, dugogodišnji štićenik Milana Bandića, no i da se na svečanom otvorenju zbog svega navedenog i poznatog ne pojavi i gradonačelnik Tomašević. Od njega očekujem da će, s obzirom na svoju poziciju i dostupnu mu dokumentaciju, aktivno uključiti u dokazivanju štete koja je u ovom projektu nastala za Grad Zagreb.", poručio je Petek.
Opet se jedan pripadnik jedne stranke koja danas na izborima me bi prešla ni izborni prag pokušava profilirati ovim jeftinim pamfletom. Partija koja ima u Zagrebu oko 1500 članova. Po Eurostatu grad Zagreb ima oko 806.000 stanovnika, čime bi broj članova SDP- činio 0,1861% stanovnika....