Milijunima putnika koji su automobilima, kamionima i autobusima proteklih godina u Zagreb ulazili s juga od naplate Lučko ili pak sa zagrebačke obilaznice, prije pogleda na novi rotor i Arenu Zagreb, prvi susret s metropolom bio je ruglo od nadvožnjaka iznad oteretnog kanala Sava–Odra.
Zapušteni dio Jadranske avenije godinama je vapio za obnovom, a dodatno je oštećen u potresu koji je 2020. pogodio glavni grad. No, umjesto rješenja i sanacije, gradske vlasti tada su se odlučile zatvoriti jedan prometni trak i ograditi ga "privremeno" zbog lošeg stanja, no problemi su tada postali još izraženiji jer je jedno od prometnih čvorišta sada imalo manju prometnu protočnost i tako dodatno zakuhalo prometni kaos u obližnjem naselju Lučko.
OVO JE LOKACIJA RADOVA:
– Događaju se i nezgode jer se na tom mjestu spaja puno prometnih pravaca – upozoravali su čitatelji. No u ožujku je Grad napokon okončao sagu koja je trajala od 2020. te izvođača uvodi u posao obnove vrijedan 1,1 milijun eura.
– U sklopu radova predviđena je zamjena prijelaznih naprava, kao i sanacija asfalta te hidroizolacijskih slojeva i betona – kazali su nam tada u odgovoru na upit, no umjesto skorog početka radova, nije se dogodilo ništa. Zapelo je, kako smo doznali na ishođenju dozvola za posebnu prometnu regulaciju gdje su suglanost trebale dati i Hrvatske autoceste. Sada je i ta prepreka otklonjena pa su jučer počeli radovi koji će trajati do 15. svibnja.
POVEZANI ČLANCI:
Radovi će trajati šest mjeseci, a izvodit će se po sličnom principu kao na Jadranskom mostu. Promet je organiziran u četiri sužena traka na jednoj strani nadvožnjaka, dok će na drugoj trajati radovi. U prvoj fazi zatvara se južni kolnik, a promet se odvija na sjevernom.
VIDEO Divlja svinja u dvorištu u Lučkom
Zašto mislite da će radovi trajati šest mjeseci? Npr. radovi na Jadranskom mostu još uvijek traju, odnosno niš se ne radi, tramvaj ne vozi, a ne zna se niti kad će.....