Službenici Zagrebačkog električnog tramvaja prodali su jednoj Zagrepčanki mjesečnu kartu zadnjeg dana u mjesecu (31. listopada) iako su znali da joj karta već sljedeće jutro neće vrijediti.
– Šokirana sam što me nitko na to nije upozorio – kazala je anonimna korisnica usluge ZET-a. Iz tvrtke su se putnici ispričali te je pozvali da se javi u službu reklamacije jer su je službenici trebali upozoriti i ponuditi joj višednevne karte.
– Imamo dnevne, trodnevne, tjedne ili 15-dnevne karte – kazao je Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a.
Objasnio je da tvrtka za sada ima takav tarifni model, no da se radi na novom po kojem bi karta, kao i u Zagrebparkingu, vrijedila mjesec dana od dana kada je kupljena. (sb)
Zet pogrjesio ,slucajno il namjerno ?! ako prodje prodje ,super,nisu racunali da ce naic na nekog tko ih je procitao...