Zet pogriješio

Prodali joj mjesečnu kartu koja je vrijedila samo jedan dan

ZET
Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL
04.11.2014.
u 08:00

Službenici su putnicu trebali upozoriti jer se u prodaji nalaze i dnevne, trodnevne, tjedne ili 15-dnevne karte – kazao je Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a

Službenici Zagrebačkog električnog tramvaja prodali su jednoj Zagrepčanki mjesečnu kartu zadnjeg dana u mjesecu (31. listopada) iako su znali da joj karta već sljedeće jutro neće vrijediti.

– Šokirana sam što me nitko na to nije upozorio – kazala je anonimna korisnica usluge ZET-a. Iz tvrtke su se putnici ispričali te je pozvali da se javi u službu reklamacije jer su je službenici trebali upozoriti i ponuditi joj višednevne karte.

– Imamo dnevne, trodnevne, tjedne ili 15-dnevne karte – kazao je Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a.

Objasnio je da tvrtka za sada ima takav tarifni model, no da se radi na novom po kojem bi karta, kao i u Zagrebparkingu, vrijedila mjesec dana od dana kada je kupljena. (sb)

Ključne riječi

Komentara 7

L0
luena 01
09:01 04.11.2014.

Zet pogrjesio ,slucajno il namjerno ?! ako prodje prodje ,super,nisu racunali da ce naic na nekog tko ih je procitao...

Avatar gecdra
gecdra
08:47 04.11.2014.

Tko kupuje zetove karte treba ga namlatit a ne samo pokrast.

Avatar dr. Evil
dr. Evil
12:29 04.11.2014.

jel bi tako i da je kupila Večernjak u 22 sata tražila povrat novca?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije