Zagreb Connect

Proglašeni pobjednici Startup Factoryja: 200.000 kuna dobio tim koji CO2 pretvara u biomasu

Foto: Hana Ivković
1/10
27.11.2019.
u 19:44

Natjecalo se sve skupa 16 timova, a pet od njih osvojilo je po 160.000 kuna

Pametna društvena igra, sustav koji provjerava kvalitetu antikorozivnog sredstva, prognostički model tuče, platforma za istraživanje marketinga i softver za istraživanje publike ideje su koje su očigledno oduševile žiri Startup Factoryja, jer su upravo one odabrane kao najbolje na finalu održanom danas. Četvrti je ovo put da su se startup timovi iz Zagrebačkog inovacijskog centra (ZICER) natjecali za pozamašan iznos, koji ove godine za sve njih iznosi milijun kuna. Svoje pitcheve žiriju davali su na šestoj poslovnoj konferenciji Zagreb Connect. 

Natjecalo se sve skupa 16 timova, a pet od njih osvojilo je po 160.000 kuna. Apsolutno najbolji nad najboljima ipak je bio tim NUOtwo, pa je njima pripalo čak 200.000 kuna. Marko Brkljačić i njegove kolege rade na ugradbenom panelu koji se montira s unutrašnje strane na zidove postojećih ili novih građevina, i filtrira okolni zrak fiksirajući pritom CO2 odnosno CH4 mikrobiološkim putem. Kao nusprodukt fiksacije stvara se biomasa koja se može plasirati na tržište kao: dodatak ljudskoj prehrani, stočna hrana, gorivo, osnova za biodizel.

A ostatak timova koji su pobijedili na natjecanju su: 

Mundus Education System: za cilj ima približiti tehnologiju formalnom obrazovanju kroz nekoliko hardverskih i softverskih rješenja. Jedno od njih je pametna društvena igra Mundus koja je ustvari platforma za gejmificirano učenje, spaja Čovječe, ne ljuti se, Monopoly i Sraz s pametnim telefonom. Pri tom maskira proces učenja u igru. 

Laftonic: LafTonic ShowPitcher pomaže neovisnim producentima da prodaju svoje TV sadržaje velikim TV kućama koje sve više brinu o ciljanju prave publike a manje o kreativnosti. Nudi softver za istraživanje publike tijekom (pred)produkcije, s vlastitim prediktivnim algoritmima i bazom ispitanika. ShowPitcher odgovara na sva ključna pitanja koja TV kuće postavljaju, a producenti mogu optimizirati svoje rezultate korištenjem alata za prepoznavanje reakcija, profiliranja ispitanika i specijaliziranih upitnika.

Hero Factory: Mali poduzetnici u Hrvatskoj, ali i diljem svijeta, teško dolaze do novih klijenata. Jako žele kvalitetan marketing, ali nemaju novca ni znanja za većinu rješenja, a niti vremena za komplicirane edukacije. Kroz Hero Factory, platformu za učenje i vođenje digitalnog marketinga malih poduzetnika želi se pomoći. Kao mali asistent za online marketing, svaki dan slaže lake i brze ekspertne korake koje je potrebno napraviti (za akcije poput Facebook objave). To znači da u nekoliko minuta zabavne i korisne pauze od svakodnevnog posla, moguće je pripremiti sve potrebno za dovođenje novih prodajnih prilika

A-SAP: Cilj projekta je napraviti znanstveno istraživački sustav instrumenata, nazvan A- SAP, koji će biti u stanju s visokom preciznošću i u realnom vremenu prepoznati sve relevantne karakteristike tuče (broj zrna, dimenziju, kinetičku energiju itd.), biti otporan na ekstremne vremenske prilike te robusan za višegodišnji rad uz minimalno održavanje. 

RecorrQCQ: Uređaj služi za laboratorijska i terenska mjerenja impedancije zaštitnih premaza na metalu. Uređaj je prilagođen korisniku, a rezultat se jednostavno interpretira primjenom referentne skale koja povezuje impedanciju i kvalitetu premaza. Za razliku od uobičajene vizualne kontrole kojom se opažaju oštećenja premaza, ReCorr QCQ daje mogućnost procjene kvalitete novih i još neoštećenih premaza. Uređaj je jedinstven na tržištu.

Posljednja dva mjeseca svi su timovi prošli kroz intenzivnu edukaciju uz vodstvo vrhunskim mentora te ZICER-ovu infrastrukturu, promocijsku podršku i umrežavanje, naporno radili na usavršavanju znanja, razvoju proizvoda i usluga, poslovnom razvoju,  marketingu, financijskom i zakonodavnom znanju te treningu za pitch. Tijekom konferencije u svom pitchu timovi su pred mnogobojnom publikom i stručnim povjerenstvom predstavili svoje inovativne proizvode. 

FOTO Timovi koji su ušli u finale startup tvornice

1/9

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije