Zbog nestanka električne energije više od pola sata trajao je kaos u tramvajskom prometu u širem centru Zagreba.
Oko 16.30 sati nestalo je struje nakon čega je promet "kolabirao" na križanjima Savske i Vukovarske te Savske i Slavonske gdje su se stvorile velike gužve. Od 17.15 promet se polako normalizira.
Tramvajske linije 3, 4, 5, 13, 14 i 17 prometovale su izmijenjenim trasama, no od 17.08 sati voze redovitim linijama.
Tramvajske linije 3, 4, 5, 13, 14 i 17 prometovale su izmijenjenim trasama Možda sad netko shvati koliko je jeftino izgraditi 400m dugu prometnicu između Ljubljanske avenije ( one koju sad zovu zagrebačka) i Horvačanske kod trešnjevačke Remize. Tako bibi tramvaji koji voze prema Prečkom i prek rijeke Save samo promijenili smijer pa ti putnici ne bi morali pješačiti, a ne bi trebali niti autobusi kao zamjena. Uz to, na ovim web stranicama piše i o neostvarenim projektima. Nisam pročitao, ali je ovaj kolaps zbog nestanka struje dovoljan dokaz kako je potrebno odmah izgraditi paralelnu prometnicu sa Savskom - produžetak Nove Ceste \"iza\" željezničkog nasipa. A tko to u gradskoj upravi koči, namjerno ne želi? Navodni nedostatak novca i \"nerješeni imovinsko pravno poslovi za to nisu nikakvo opradanje.