Gusta magla i jedan uređaj za mjerenje vidljivosti na pisti Zračne luke Zagreb u kvaru dovoljan su razlog da na hrvatskim aerodromima nastane opći kaos. Letovi iz Londona, Pariza i drugih europskih gradova u Zagreb, koji su u nedjelju navečer bili preusmjereni u Split, stvorili su histeriju među putnicima. No u skladu s vremenskim uvjetima, bila je i organizacija – na nuli.
Loša organizacija
Avion iz Londona nakon gotovo dvosatnog kruženja u krugu čekanja iznad Zagreba preusmjeren je na Resnik koji je već bio krcat nervoznim putnicima, u što smo se uvjerili i sami. Dvoje mališana počelo je plakati već u avionu, a majka ih je opravdavala umorom izazvanim 24-satnim putovanjem iz SAD-a. Turisti su vukli za rukav svoje vodiče kada će napokon za Zagreb.
– Ništa se ne zna, možda će nas ukrcati opet i tako dobiti na vremenu jer valjda žele uštediti na nama – govorio je jedan od njih.
Do tada, svi putnici, i roditelji s djecom među kojima i četveromjesečno dojenče, bili su osuđeni na višesatno čekanje (neki i više od pet sati) na kojem je radio samo jedan restoran.
– Sramota! Mogli su nas negdje smjestiti ili barem ponuditi nečime, a ne da na hodnicima čekamo satima – takvi i slični komentari čuli su se u nedjelju.
Ljutiti su putnici zaključili i kako ih je jeftinije držati na aerodromu nego smjestiti u hotel. Iz Croatia Airlinesa kažu kako to nisu dužni.
Bez smještaja za putnike
– Kad se čekaju pogodni vremenski uvjeti, kompanija nije dužna smjestiti putnike u hotel, osim ako je riječ o onima koji su započeli putovanje pa su izgubili priključne letove – objasnili su.
Avioni u Zagreb poletjeli su tek poslije ponoći. Oko 600 putnika kasnilo je na odredište; na posao, dogovorenu večeru ili obiteljima.
Zato postoje hoteli u blizi zračnih luka ........... magla se dogodi .......... tko može naručiti da magla dođe ili ode ............ jedino dragi Bog ..........