Iznosom od 10.000 eura, osvojenih u nagradnoj igri Večernjeg lista i tvrtke LAUFEN, Ankica Trezić iz Samobora s obitelji će kompletno renovirati i opremiti čak dvije kupaonice. U onoj većoj tako će se naći proizvodi linije "The new classic", stvorene u suradnji LAUFEN-a i nizozemskog studija Marcel Wanders, koju opisuju kao suvremenu interpretaciju klasičnog dizajna.
A za opremanje manje kupaonice, dobitnica kojoj su jučer u LAUFEN-ovu izložbenom prostoru u Zaprešiću nagradu uručili voditelj prodaje Danijel Antunović te voditeljica projekata Sandra Bonomi, odlučila se za kolekciju "Lua", za koju su karakteristični ovalni oblici s blago povijenim krajevima.
VEZANI ČLANCI:
Dok je uzbuđena dobitnica pomno birala dodatke za nove kupaonice, u Splitu joj se rađala prva unučica, pa je, kazala je, današnji dan proživjela u dvostrukoj sreći. Dugogodišnja je pretplatnica Večernjeg lista, ne propušta nijednu nagradnu igru, a za slanje kupona u ovom slučaju brinuo se suprug.
– Svakodnevno ujutro uz kavu lista novine i kada je vidio prvi kupon, pitao me hoćemo li slati, ali i prije nego što sam stigla odgovoriti rekao je kako ovaj put nećemo. Na to sam ja rekla: 'Pa kako nećemo? Treba nam nova kupaonica' – prepričala nam je A. Trezić.
Izrezivali su tako kupone, ispunili ih i poslali bez ikakvih očekivanja, a kako su u podacima unijeli broj fiksnog telefona, na poziv se javila baka.
VEZANI ČLANCI:
– Ona često jadikuje kako nitko neće nju nazvati i reći da je nešto osvojila pa smo počeli pisati broj na koji se ona najčešće javlja i eto, napokon je i to doživjela. Počela je trčati uz stepenice i vikati, a ni sama nisam mogla vjerovati kada sam se javila, mislila sam da se netko šali s nama – kazala je A. Trezić.
Švicarski je LAUFEN, podsjetimo, lani proslavio 130. obljetnicu postojanja, jedini je isključivo europski proizvođač sanitarnog porculana, a njihova rješenja spajaju dva glavna trenda: emotivni dizajn s juga te jasni i precizni sa sjevera.