Direktor Zagrebparkinga Robert Mišeta u nepunih dvije godine koliko je direktor te Holdingove podružnica “zaradio” je sedam tužbi za mobing. Tužbe su posljedica, kažu iz Nezavisnog sindikata radnika Zagrebparkinga, nezadovoljstva potezima Mišete i, tvrde iz sindikata, šikaniranja zaposlenika kojima se uz ostalo broji koliko puta odlaze tijekom radnog dana na toalet obaviti nuždu.
Prati radnike GPS-om
– Njegove pogrešne odluke stoje nas godišnje 5 do 10 milijuna kuna. Pod izlikom smanjenja obujma posla, kontrolorima parkiranja ne produljuje ugovore o radu, a u isto vrijeme imamo više od 900 novih parkirnih mjesta u gradu, premješta ljude s jednog radnog mjesta na drugo, zbog čega svi moraju prolaziti dodatnu obuku, zaposlenike prati GPS-uređajem kako bi znao gdje se kreću – sipa optužbe Darko Kleinberger, predsjednik Nezavisnog sindikata radnika Zagrebparkinga. Među 40- tak nezadovoljnih radnika je i Ilija Jularić (49).
– Nikada nisam bio na bolovanju ili dobio disciplinsku mjeru, imam odlične radne ocjene, a sada me stavljaju na teže radno mjesto zbog čega idem i na dodatnu obuku – proziva Jularić.
Sindikat ističe kako se zaposlenici koji se ne sviđaju direktoru Mišeti premještaju na lošija radna mjesta ili im se ne produljuju ugovori o radu iako su prošli obuku, položili ispite, za njih se kupila radna odjeća. Među takvima je bio i Marko Kraljević (31).
“Smetam prevarantima”
– Radio sam devet mjeseci kao kontrolor. Uredno sam prijavljivao svaki odlazak na nuždu, korištenje pauze za ručak, isporučivao traženi broj dnevnih kazni za neplaćeno parkiranje, nikada ni jednu opomenu nisam dobio, ali nisam dobio ni produljenje ugovora o radu kada je Mišeta došao na mjesto direktora – proziva Kraljević.
Sve optužbe prozvani šef Zagrebparkinga odbacuje, ističući da ga optužuju oni kojima je stao na žulj uvođenjem reda u ovu podružnicu.
– Tužbe za mobbing digli su oni koji su uhvaćeni u nedopuštenim radnjama kojima su oštetili podružnicu. Protiv njih su podignute prijave za povredu radnog odnosa, ali se do danas nisu očitovali jer su na bolovanju. Točno je da kontroliramo obavljanje nužde, ali zato da nam kontrolori ne piju kave po kafićima, nego da obavljaju posao za koji su plaćeni – poručuje Mišeta. Dodao je da se ne boji pritisaka jer to samo znači da povlači prave poteze za bolje poslovanje Zagrebparkinga.
Mentalitet! čim se uvode efikasnije mjere rada, i kad se očekuje da radnici "rade" odmah poćinju negodovanja. treba uzeti u obzir koliko puta je neki radnik odlazio na WC (u prosjeku) ako je to bili 30- 40 puta na dan,dan, onda je sve to jasno. Ako je neko nekog htio prekontrolirati, pa vam je uvijek isprika, bio sam na wc - glupe isprike, ali kako im stati na kraj osim boljom kontrolom