naredba: Vozi!

Sindikat vozača: Tramvaji bez 'suknjice' opasni su za život

tramvaj (1)
Foto: Sindikat hrvatskog vozača
1/7
17.01.2013.
u 11:38

Šef sindikata u priopćenju tvrdi kako je vozačima naređeno da voze tramvaje s otpalim oplatama iako se zna da to predstavlja opasnost za putnike

Kroz šalu je neki dan gradonačelnik Milan Bandić urgirao da se pod hitno pokupe otpali dijelovi niskopodnih ZET-ovih tramvaja "jer će to inače učiniti naši prijatelji Romi", no stvar je ozbiljna. 

Poručuju to iz Sindikata hrvatskog vozača kojima je, kažu, naloženo da tim tramvajima upravljaju bez obzira na otpalu "suknjicu", kako se ta obloga stručno zove. Problem je, stoji u priopćenju što ga potpisuje šef sindikata Miljenko Gočin, što vožnja ogoljenog tramvaja predstavlja opasnost za putnike.

Nepotpisana naredba

– Te obloge služe za zaštitu od eventualnog podlijetanja pod tramvaj. Do sada tramvaji nisu smjeli prometovati bez tih obloga, a danas je pismeno naloženo vozačima da normalno prometuju iako tramvaji nemaju obloge. Radovalo bi me da sam mogao pročitati ime i prezime osobe ili naziv stručne službe koja je to naložila, posebno ovih dana kada je sve sklisko i kada postoji mogućnost da se bilo tko posklizne i da padne pod tramvaj. Međutim, nismo bili te sreće jer je naredba nepotpisana.

Gočin nastavlja kako nije potrebno obrazlagati koje sve opasnosti prijete kod prometovanja tehnički neispravnih i nekompletnih prometnih sredstava, kao ni to da će odgovornost, ako se nešto dogodi, snositi samo vozač istog tog tramvaja koji je ispunjavao naredbe dobivene od svog poslodavca.

Za život opasno

Sindikat hrvatskog vozača pismeno se stoga obratio direktoru Zagrebačkog Holdinga, kao i direktoru Podružnice ZET s upozorenjem da tramvaje bez "suknjice" povuku iz prometa, a u protivnom će morati sami preuzeti odgovornost za eventualne nezgode koje, tvrde sindikalisti, zaista mogu biti i po život opasne.

– Nisam kompetentan da dajem savjete glede smanjenja strasti predizborne kampanje, a posebno se ne bih upuštao u to u trenutku kada se u ovoj predizbornoj kampanji na dnevnoj bazi zapošljava i po tisuću ljudi na poslovima "lopatanja" po cijeni radnog sata od 17 do 35 kuna, a dobro znamo da naši kvalificirani vozači rade krajnje odgovoran posao nerijetko za 12 kuna po satu. Ali da se mene pita, ja bih javno rekao: "Dat ću vam svoj glas na predstojećim izborima, samo me poštedite gluposti i rizika", zaključuje Gočin. 

>>Vozač se zatvorio u autobus, putnici morali pješačiti u Kraljevec

>>Bandićevi biseri: 'Skupite dijelove tramvaja ili će to učiniti Romi'

Komentara 17

VA
Valerija007
20:20 17.01.2013.

A kak nisu opasni za život stari tramvaji koji na kotačima isto nemaju nikavu zaštitu, a još se uvijek dosta koriste?

JA
Jaximus
12:14 17.01.2013.

Koliko ono koštaju ti tramvaji?

Avatar konkordsky
konkordsky
18:25 17.01.2013.

pravo je pitanje kako je moguće da takozvane suknjice mogu tek tako pasti na cestu? imam osjećaj kao da su TMK2200 slagala djeca pa nije to lego kockica ljudi moji. ne može se tek tako priljepiti neki komad oplate, dajte više povežite dijelove vijcima.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije