Trakošćanska ulica nešto je poput trešnjevačkog Straduna; načičkana je kafićima, a u svako doba dana ondje možete sresti poznata kvartovska lica u opuštenom špancirungu. Nedostaje joj jedino gastroponuda, no i to se polako mijenja. Nedugo nakon trendovske pekarnice Bread, u samom srcu ulice niknula je pizzerija koja se uklopila u kvartovsku vizuru pa se čini kao da je ondje oduvijek. Nazvana je Bros i nudi trenutačno vrlo popularnu napolitansku pizzu.
Kvaliteta uz sportski đir
Već neko vrijeme u Zagrebu traje prava revolucija kad je riječ o ponudi pizza pa se nekadašnje sirotinjsko jelo i nezdravi gablec pretvara u fotogeničan obrok s kvalitetnim namirnicama. Tu filozofiju uspješno prati i Tomislav Serdarušić, suvlasnik Brosa.
– Čitav sam život u sportu i ugostiteljstvu. S bratom treniram tenis u Domu sportova, a kako mi je otac ugostitelj, velik dio života proveo sam u njegovu restoranu u Umagu. Ovo je moj prvi lokal pa sam želio početi s jednostavnom hranom. Bros ima sportski đir, a uz mene, vlasnik pizzerije je košarkaš Marinko Jurković – objašnjava 29-godišnjak s nogu, dok poslužuje brojne goste u lokalu.
Slično kao i u vrhunskom sportu, u gastronomiji prolazi samo kvaliteta, smatra, i tog se zlatnog pravila drži. Za tijesto u Brosu koriste posebno talijansko brašno 00, a kuhanu šunku i vrhunske sireve nabavljaju također iz Italije. Takvim pristupom odlučili su konkurirati lokalima u okruženju pa su na jelovnik uvrstili napolitanu, govori Serdarušić dok pizza-majstor priprema specijalitete kuće, margheritu di buffalu te bijelu pizzu s mortadelom, bosiljkom, ricottom, sirom Fior di latte, maslinama i pestom genovese umjesto rajčice.
– Klasične zagrebačke pizze s vremenom će se mijenjati, a onih s mozzarellom i kvalitetnim tijestom, kakve mi nudimo, bit će sve više. Pizza prestaje biti fast food i pretvara se u zdrav obrok s dobrim namirnicama koji je zbog toga nešto skuplji – ističe Serdarušić.
Cijene se kreću od 48 kuna za margheritu do 79 kuna za pizzu prosciutto na kojoj su i rikola, cherry rajčice te fini sirevi. A iza cijena, napominje, stoji kvaliteta, što su ljubitelji pizza koji prate gastrotrendove primijetili i na Instagramu pa rado svraćaju u Bros.
Izbor kao u Italiji
Koronakriza ih je, međutim, pogodila je u najgorem trenutku, donekle ih spašava dostava, ali svaki dan je nova borba.
– No gosti se polako vraćaju. Komentari su pozitivni, a mnogi nas hvale da nam je ponuda kao u Italiji – zadovoljno će mladi suvlasnik, koji nam je prišapnuo i kulinarsku tajnu zbog koje je Brosova pizza sve popularnija kod Zagrepčana.
– Štos je u tankom tijestu zbog kojeg je lagana. Kod napolitane vrijedi pravilo ‘manje je više’, a zbog tankog tijesta svaka namirnica dolazi do izražaja i savršeno se stapaju na nepcu – otkriva Serdarušić.
Što je ovo?! Ponovno plaćena reklama podvaljena u obliku članka?! A pizze preskupe!!! Sramota.