Za desetak dana u pogon će biti puštena plinska punionica za ZET-ove autobuse pa će, nakon nekoliko godina, svih 60 kupljenih autobusa moći biti na zagrebačkim prometnicama u isto vrijeme.
Punionica za autobuse na plin, koji su kupljeni 2009. godine, sagrađena je pokraj ZET-ove garaže u Podsusedu, a istodobno će se moći puniti nekoliko autobusa, što nije bio slučaj s punionicom u sklopu Gradske plinare, u kojoj su se do sada autobusi opskrbljivali plinom, za što im je bilo potrebno punih 45 minuta. Za svaki autobus u novoj punionici koja se trenutačno testira u prosjeku će trebati samo četiri minute.
Osim ekologije, važna je i ušteda na cijeni energenata jer je plin znatno jeftiniji od dizelskog goriva. ZET od 430 autobusa (prosječne starosti 6,8 godina), ima 60 autobusa na plin (40 zglobnih i dvadesetak klasičnih), a svi su ostali na dizelska goriva.
Ušteda plina u odnosu na dizelsko gorivo bila je oko 40 posto 2009. godine, no povećanjem njegove cijene u odnosu na cijenu dizelskog goriva ta je ušteda pala na oko 17 posto. Iako je ZET trenutačno u financijskim teškoćama, u planu za idućih nekoliko godina je kupnja još 40 autobusa na plin .Investicija ZET-a u gradnju punionice iznosi 6 milijuna kuna.
samo niste rekli da se ti Iveco plinski autobusi raspadaju nakon pola godine.. što sa švabom nije slučaj.. curi im voda iz klime po ljudima u busu, straga se jako grije (a tek ljeti), sve se trese i proizvodi bukuu a da ne pričam kak "ne idu s mjesta" na brdskim linijama gdje ih često stavljaju i gdje svaki malo veći brijeg jedva izvuku u prvoj brzini.. jest dizel skuplji, al busevi su i kvalitetniji, čvršći, lakše i brže idu.. a i osjećaj sigurnosti je tu.. Iveco - sranje