dinamičko upravljanje prometom

U promet pušten dugoočekivani podvožnjak Dubravica: Prometuje se naizmjenično u jednom smjeru

Foto: Grad Zagreb
1/6
27.01.2025.
u 14:00
Poslušaj ovaj članak
00:00 / 00:00

Radovi su, uz uređenje pothodnika, obuhvatili i uređenje križanja Dubravica-Huzjanova i križanja Dubravica-Samoborska. U sklopu predmetne rekonstrukcije u svrhu neometanog funkcioniranja prometa navedena križanja su semaforizirana

Na radost brojnih stanovnika zapadnog dijela metropole, jutros je u promet pušten podvožnjak Dubravica na kojemu je uspostavljeno dinamičko upravljanje prometom. – Navedenim radovima pothodnik ispod Aleje grada Bolonje prenamijenjen je u podvožnjak za naizmjenični jednosmjerni promet uz zadržavanje i prostora za kretanje pješaka. Naizmjenični jednosmjerni promet će funkcionirati na način da će se podvožnjakom Dubravica, svakodnevno u vremenu od ponoći do 14 sati prometovati iz smjera sjevera prema jugu, odnosno iz smjera Huzjanove prema Samoborskoj cesti, a u vremenu od 14 sati do ponoći iz smjera juga prema sjeveru, a sve uz dinamičku prometnu signalizaciju – kažu iz Grada. 

Ukupna vrijednost realizacije predmetnog projekta iznosi oko 650.000 eura plus PDV. Radovi su, uz uređenje pothodnika, obuhvatili i uređenje križanja Dubravica-Huzjanova i križanja Dubravica-Samoborska. U sklopu predmetne rekonstrukcije u svrhu neometanog funkcioniranja prometa navedena križanja su semaforizirana. Na zapadnom privozu križanja Dubravica-Samoborska, dodali su, uzdužna parkirališna mjesta su prenamijenjena u prometni trak kako bi se osigurao prostor za izvedbu dodatne trake za lijevo skretanje iz Samoborske ceste u Ulicu Dubravica. Postojeća traka za desno skretanje sa Aleje Bolonje u Ulicu Dubravica, radi semaforizacije križanja Huzjanova – Dubravica, dodatno je produžena. U podvožnjaku je zbog dotrajalosti rekonstruiran kanal oborinske odvodnje, te je izvedena nova crpna stanica sa spojem na kolektor odvodnje u Ulici Dubravica.

Komentara 3

IP
ipsisimus
06:44 28.01.2025.

Najveća fora je zebra na sredini podvožnjaka i još jedan semafor. Semafori na Samoborskoj 4, semafori na huzjanovoj 4, semafori prije podvožnjaka 2, Nogostupi sa desne strane. Po meni, iako je usko grlo, bez nogostupa totalno bi usporio prolaz naa dvije trake za mala osobna vozila 5 km/h. A izlaz na želj. stanicu Gajnice postoji na drugim pothodnicima. Isto tako podvožnjak Škorpikova, postoje tri trake, i dva nogostupa koje gotovo nitko ne koristi, za još jednu traku, pa bi bile po dvije trake u svakom smjeru.

Avatar antikomunist1
antikomunist1
13:33 28.01.2025.

Ovo što si ti naveo zahtijeva ipak nekakvu stručnost i znanje pa se od toga ipak odustalo. 🤣🤣

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije