Šoping-meka

Uskoro stižu dvije nove luksuzne adrese; Cvjetni i Kvaternik Plaza

Luksuzni dućani (1)
Foto: PIXSELL
1/3
09.03.2011.
u 14:35

U luksuznoj kupnji kupcima se nudi i šalica kave, šampanjca, usluga osobnog stilista ili dostava na adresu

Travanj će metropoli donijeti dvije nove luksuzne adrese; trgovačke centre Cvjetni i Kvaternik Plaza. U ovaj potonji, prema najavama, uselit će se Armani Casa, skupocjeni namještaj s potpisom slavnog dizajnera. A upravo njegove kreacije svoje su mjesto našle na 2130 četvornih metara XYZ butika nedavno otvorenoga u Arena Centru. Skupim brendovima i istim takvim lokalima tu nije kraj jer nedaleko od Cvjetnog je i Maria store.

Šampanjac za kupce

Novo je to mjesto za one duboka džepa jer su na vješalicama redom imena visoke svjetske mode, poput YSL-a, Givenchyja, Celine, Jil Sander, Balmaina, Alexandera Wanga, Stelle McCartney...

– Dizajneri i modne kuće čije kolekcije mi predstavljamo ne ulaze u kategoriju svakodnevne kupnje. Neki naši kupci kupuju zato što obožavaju modu i prate trendove, a mnogi zbog toga jer će radije kupiti neki kvalitetan dizajnerski komad koji nije ograničen rokom trajanja i trendovima. Određena fluktuacija postotka prodaje u proteklom razdoblju logična je posljedica svjetske ekonomske krize, ali svijet luksuza polako doživljava svoj revival, prije svega vani, a nadamo se da će uskoro i na našem tržištu – objašnjava Saša Joka, voditelj trgovine Maria store.

Luksuzna kupnja nije samo otvoriti novčanik ili provući karticu. Mjesta su to gdje se kupcima nudi i šalica kave, šampanjca, usluga osobnog stilista ili dostava na adresu. Najvažnije je da se kupac ugodno osjeća.

– Veliki izlozi i širok središnji prostor “catwalk”, gdje se predstavljaju najnoviji trendovi, zaštitni su znak XYZ-a. Garderobe su poput dnevnih soba i na taj način klijentu se osigurava udobnost – opisuje Artur Mužić, direktor marketinga Sportina grupe.Taj dućan otvoren prije mjesec dana, u kojemu je radno mjesto našlo 50 ljudi, uređen je u crnom i bijelom. Pri opremanju je korišteno crno staklo, inoks, a namještaj je uglavnom izrađen u visokom sjaju, dok su poneki komadi mat ili obloženi kožom.

Liste čekanja u Nicolasu

Sve to stajalo je više od četiri milijuna eura. Jesu li zadovoljni prodajom?

– Za ovo kratko vrijeme vrlo smo zadovoljni i posjetom i prometom. Građani Zagreba i Hrvatske znaju prepoznati dobar izbor kad je riječ o odjeći dizajnerskih brendova – kaže Mužić.

A da je tomu tako, potvrđuju i u Nicolas Concept Storeu, standardnoj zagrebačkoj adresi luksuza koja ima liste čekanja za čuvene louboutinke, omiljene cipele “Seksa i grada”.

Ključne riječi

Komentara 2

JS
ja sam gladan
23:56 09.03.2011.

Pa rekli su mi da smo u velikoj krizi. \"Gladni na ulicama\" prosvjeduju, glume,skidaju vladu. A poslije prosvjeda će ići kupiti pokoju \"in\" stvarčicu.

QE
qebeklija
14:33 23.03.2011.

otvaranje trgovina savki dan (trgovine trgovine i trgovine tko ce kupovati) nitko ne pomislja otvoriti tvornice da zaposli stanovnistvo da bi popravili nacionalni dohodak.svakako ovaj sistem se mora raspasti.svi hoce na brzinu zaradu, i to veliku nitko ne radi sa malim procentom.npr.citav mec donald radi na procentu od 18% i posluje jako dobro.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije