Presica u Podsusedu

Tomašević s Butkovićem predstavio nove ZET-ove autobuse

Dario Topić
21.02.2023.
u 10:50

Posljednjih 20 od 65 novih buseva ZET-a sufinancirani su sredstvima iz Eu Fonda Konkurentnost i kohezija

Gradonačelnik Tomislav Tomašević u društvu ministra prometa Olega Butkovića i direktora ZET-a Marka Bogdanovića predstavio je posljednjih 20 novih, niskopodnih autobusa sufinanciranih sredstvima EU. 

Vrijednost projekta je 24 milijuna eura, a ovo je najveći do sada broj autobusa isporučenih ZET-u kroz fondove, naglasio je direktor  ZET-a Marko Bogdanović. Busevi idu u upotrebu odmah, dodao je. Ove godine kreće i projekt nabave novih tramvaja. 

-Treća faza modernizacije je nabavka autobusa na alternativna goriva što pripremamo kroz suradnju s proizvođačima autobusa- naglasio je Bogdanović. Lijep je ovo dan za Zagrepčane i ZET, dodao je gradonačelnik Tomašević. 

-Ovo su najmoderniji dizel busevi, no ovo je zadnja tura koju ZET nabavlja na klasična goriva. Iduće koje ćemo nabaviti bit će na vodik ili električni. Najnoviji autobusi se neće kvariti, bit će pouzdaniji vozni red, a emisije štetnih plinova bit će manje- istaknuo je gradonačelnik. 

Ministar Butković dodao je kako je ovo veliki trenutak za ZET. Od 2019. nabavljeno je 109 autobusa, naglasio je on. 

-Učinjeno je mnogo za povećanje udobnosti i sigurnosti javnog prijevoza. Zagreb priprema projekt tramvajske pruge do zračne luke, projekti su u ozbiljnim fazama i vjerujem da ćemo sve projekte zajednički realizirati - rekao je Butković te naglasio kako će u perspektivi postojati 120 milijuna eura za nabavku autobusa na vodik ili električnih, ne samo u Zagrebu nego i u drugim gradovima. nakon toga Tomašević je odgovarao na pitanja novinara. 

 O Lisinskom 

Siriščević je i dalje ravnatelj Lisinskog. moram se konzultirati s Upravnim vijećem i nakon toga ću donijeti odluku. Marin Blažević novi ravnatelj? To mi je prvi glas. 

O Svetom Duhu 

Ravnateljica te bolnice stalno dobiva anonimne kaznene prijave, ukupno njih deset, što je rekord u cijelom gradskom sustavu, ima ih više nego ja. To je pritisak onih koji žele da sve bude kao prije. Tamo se uvodi red i restrukturiranje kako bi se napravile uštede i ono što vjerujem da svjetonazorski mnogima smeta jest da pet godina tamo nije bilo pobačaja, što je po Ustavu ženama zagarantirano pravo do određenog tjedna trudnoće. Mislim da je to razlog zašto te anonimne prijave ne prestaju. U tom smislu, vjerujem da je to dio pritiska ljudi koji žele da sve ostane kao što je bilo prije, 

O Jarunskom mostu 

To je kompliciran slučaj, kao i Sarajevska pa se miče s mrtve točke. Sarajevska i Heinzelova prva su proširenja tramvajske mreže nakon puno godina, na zapadu gledamo da povežemo Ljubljanicu sa Zapadom grada i proširimo tramvajske mreže, povlačimo sredstva za to. 

O otpadu

Kada sam bio na zterenu s radnicima, uredno smo sve praznili jer su radnici imali šifre i uredno smo pristupali smetlarnicima. Veći broj kontejnera s javnih površinam aje maknuto,. gotovo 50 posto ih je maknuto, no građani to moraju javiti Čistoći koja treba imati uvid da su maknuti. 

Komentara 21

Avatar Purgerdragovoljac
Purgerdragovoljac
11:30 21.02.2023.

Posljednji busevi koji su kupljeni u mandatu bivšeg gradonačelnika vozili su na prirodni plin, u skladu s ekološkim svjetskim trendovima. Novi ''zeleni'' gradonačelnik nabavlja diesel autobuse i tako nastavlja svoju ''ekološku'' orijentaciju koju je započeo nametnutom kupnjom nerazgradivih plastičnih ZG vrećica za otpad u vrijeme kada cijeli svijet nastoji smanjiti proizvodnju i upotrebu plastike. Neprocjenjivo.

ZJ
Zjako
12:05 21.02.2023.

Tračnice u gradu razvaljene, skretnice ne rade a on kupuje dizelaše. Tramvaji se kvare , ilegalni taxi radi , nema prednosti za zet vozila nego čekaju u kolonama.

Avatar Nick2k
Nick2k
14:07 21.02.2023.

Operi grad gradonačelniče. Nikada zmazaniji nije bio. Koncept zelenog ne prolazi jer je sve sivo. Dizelom, benzinom ili strujom odaberi sam, ali voda je ključna.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije