Jedna od ikona Novog Zagreba, tramvaj linije šest, koji je desetljećima ponosno metropolom pronosio ime kvarta Sopot kao svoje posljednje stanice, od jeseni bi mogao produžiti trasu. Prema planovima ZET-a, naime, nakon dovršetka radova na sanaciji Jadranskog mosta šestica bi trebala voziti do okretišta ispod rotora u Remetincu.
Tako bi umjesto natpisa Sopot od početka sljedeće školske godine na tramvaju trebalo stajati “Arena Zagreb”, a šestica bi dobila i četiri nova stajališta te povezala cijeli novozagrebački prsten. A kako bi se zadržao broj polazaka, navodi se u godišnjem planu poslovanja javnog gradskog prijevoznika, na liniju namjeravaju dodati još tramvaja. Zato u 2024. nije u planu rashod nijednog tramvaja iz ZET-ove flote, čija je prosječna starost 29,6 godina.
U međuvremenu bi, nakon što je isporučen prvi primjerak koji, posjetimo, vozi na linijama 9 i 12 od kraja lanjskoga prosinca, trebalo stići i preostalih 10 rabljenih tramvaja iz Augsburga. Na drugim se linijama ne planiraju bitnije izmjene, osim što će se tramvaji 7 i 14 vratiti na uobičajene trase. Odnosno, sedmica će ponovno voziti od Dubrave do Savskog mosta kroz Novi Zagreb, a četrnaestica će opet prometovati rutom od Mihaljevca preko Jadranskog mosta do Zapruđa.
To bi trebalo biti u rujnu jer u subotu počinju završni radovi sanacije Jadranskog mosta, koji će trajati šest mjeseci, a zbog njih se uvodi i posebna regulacija pa će se voziti na zapadnoj strani na dva sužena prometna traka u svakom smjeru, stoga se očekuju gužve.
Povratkom linija 7 i 14 na stare trase, ali i produženjem rute šestice, vjeruju pak u ZET-u, poboljšat će se povezanost Novog Zagreba, a tramvaji koji onuda prolaze trebali bi biti i brži nego dosad. Implementirat će se, naime, pametno upravljanje prometom koje će paliti semafore kada se detektira prilazak tramvaja i tako mu davati prednost u odnosu na ostala vozila, a rješenje će se uvesti i na ostalih oko 150 raskrižja s tramvajima u metropoli.
Što se tiče autobusnog prometa, u planu je jedna nova linija, broj 117, koja će spajati Črnomerec i Jarun, a uvest će se od rujna. Polasci će biti svakih 30 minuta.
Zar nije jednostavnije produžiti liniju 118 do Jaruna umjesto nove linije s Črnomerca.